• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Celeigenschappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoornvan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Hallo Excel experts,

Ik zit met een probleem en ben al een tijdje aan het puzzelen maar kom er niet uit.
Het probleem is, ik kan een cel (het zijn er meer) niet meer op standaard eigenschap krijgen.
Als in delete doet op de cel, blijft de opmaak staan en zet ik hem dan met eigenschap op standaard komt er dit te staan: -6,661134E-16
Zet ik de cel op getal komt er 0,00 te staan.
Ik kan me herinneren dat je dit dan met een toets combinatie kon veranderen, maar weet niet meer hoe.

Heeft iemand een idee om de ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,

Zet hem op "Getal" en 22 decimalen.

Beste Hoornvan,

Je kunt twee dingen ook nog proberen:
1) Selecteer de cellen, en ga naar Bewerken - Wissen - Alles, of
2) Selecteer een cel waarvan de opmaak klopt, kopieer deze, selecteer vervolgens de cellen waar het om gaat, en klik op de kwast bovenin de werkbalk Opmaak.

Succes,

Richard

Hallo LucB en Richard1970,

Ik heb het geen jullie voorstelden gedaan maar helaas niet gelukt.
Zelf had al in een cel een getal gezet en deze gecopieerd naar de andere cel met plakken speciaal maar dat is ook niet gelukt.

In ieder geval hartelijk bedankt.

Intrigerend.
Kun je het bestand zippen en op de site zetten? Desnoods verwijder je de inhoud als het om gevoelige info gaat.
Ben benieuwd.

Richard

Ik ga een poging doen.

Laatst bewerkt:
Hoornvan zei:
Hallo Excel experts,

Ik zit met een probleem en ben al een tijdje aan het puzzelen maar kom er niet uit.
Het probleem is, ik kan een cel (het zijn er meer) niet meer op standaard eigenschap krijgen.
Als in delete doet op de cel, blijft de opmaak staan en zet ik hem dan met eigenschap op standaard komt er dit te staan: -6,661134E-16
Zet ik de cel op getal komt er 0,00 te staan.
Ik kan me herinneren dat je dit dan met een toets combinatie kon veranderen, maar weet niet meer hoe.

Heeft iemand een idee om de ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,

Welke cellen zijn de boosdoener? Helpt het als je de VBA code uit sheet 1 wegdoet? Ik heb gezien dat daar een sheet event gebruikt is.

Ik denk dat het niet aan de vba code ligt, het zijn immers maar een paar cellen waar het probleem zit.

Mvg. hoornvan

Je geeft aan dat er 0,00 komt staan als je de eigenschappen op getal zet.
Mogelijk heb je standaard 2 decimalen aanstaan.
Kijk daarvoor onder extra, opties, bewerken of er een vinkje staat bij vast aantal decimalen.
Zo ja, dan weghalen.

Hallo helpers,

Het probleem heb ik door veel dingen te proberen en lang nadenken nu net opgelost.

De fout zat in de verwerking van tijd en de uren weergave.
In het verborgen gedeelte heb ik de tijd omgezet van 8:30 naar 8,5
Twee extra kolommen aan gemaakt die de ingevoerde tijd omzet.
De formules veranderd en de /24 en *24 verwijderd.
De eigenschappen van de cellen op standaard en krij nu geen nullen meer.

Iedereen bedankt,

Mvg. Hoornvan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan