• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

celinhoud verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodo1959

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2022
Berichten
1
Ik heb voor een aantal van mijn klanten prijslijsten gemaakt op basis van de producten die ze afnemen. Het aantal regels in die prijslijsten ( tabellen ) kan varieren van 1 tot een stuk of 10. Onder elke prijslijst kunnen een aantal opmerkingen staan. Voor elke klant heb ik in een Excel bestand een tabblad aangemaakt waarvan de naam overeenkomt met het klantnummer.

Omdat het in werkelijkheid om enkele tientallen tabbladen gaat heb ik op het eerste blad 1000000 een invoerveld aangemaakt waar het klantnummer ingevuld kan worden ( dat is bijna altijd bekend ) waarna alle informatie van het tabblad van de betreffende klant op het blad 1000000 komt te staan. Alle informatie verschijnt zoals ik dat zou willen, alleen met de opmerkingen heb ik een probleem, want die verschuiven niet omlaag naarmate de prijslijst langer is met als gevolg dat ik ofwel een #OVERLOOP fout krijg wanneer de prijslijst langer is dan de positie van het veld met opmerkingen, ofwel krijg ik een hele hoop witruimte tussen de prijslijst en de cel waar de opmerkingen verschijnt.

Is er ergens een mogelijkheid om de cel waarin de opmerkingen verschijnen mee te laten schuiven met de onderzijde van de prijslijst zodat ik op blad 1000000 altijd een vaste afstand heb tussen de onderzijde van de prijslijst en de cel met opmerkingen??

Om eea inzichtelijker te maken heb ik een geanonimiseerd Excel bestand bijgevoegd

Alvast bedankt voor jullie reacties
 

Bijlagen

  • Prijslijsten verzameld_test.xlsx
    40,3 KB · Weergaven: 16
Hallo,

Misschien te kort door de bocht maar is het niet mogelijk voor jou om het opmerkingenveld te verplaatsen naar b.v. cel E1?
 

Bijlagen

  • Prijslijsten verzameld_test.xlsx
    39,4 KB · Weergaven: 8
zet de opmerking boven je tabel

oops ik was te laat:d

hoi appie, ook te laat? :p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan