Goedenavond,
hieronder heb ik een stukje code staan.
Deze code zorgt ervoor dat wanneer ik een tekst tik in kolom 2 een timestamp wordt gemaakt in kolom 3 (vanaf rij 24 en naar beneden)
Ook wordt er wanneer ik een tekst tik in kolom 45 een timestamp gemaakt in kolom 47.
voor kolom 45 geldt ook dat wanneer ik dubbelklik op een cel in kolom 45 de tekst wordt doorgehaald en een timestamp wordt gemaakt in kolom 48.
nu wil ik dat wanneer ik de tekst in kolommen 2 of 45 leegmaak de cellen in kolommen 3 en 47/48 weer keeg worden gemaakt.
wanneer ik Target.Offset(0, 1).Value = "" gebruik in de code loopt mijn hele document vast.
weet er iemand een oplossing?
Adile
hieronder heb ik een stukje code staan.
Deze code zorgt ervoor dat wanneer ik een tekst tik in kolom 2 een timestamp wordt gemaakt in kolom 3 (vanaf rij 24 en naar beneden)
Ook wordt er wanneer ik een tekst tik in kolom 45 een timestamp gemaakt in kolom 47.
voor kolom 45 geldt ook dat wanneer ik dubbelklik op een cel in kolom 45 de tekst wordt doorgehaald en een timestamp wordt gemaakt in kolom 48.
nu wil ik dat wanneer ik de tekst in kolommen 2 of 45 leegmaak de cellen in kolommen 3 en 47/48 weer keeg worden gemaakt.
wanneer ik Target.Offset(0, 1).Value = "" gebruik in de code loopt mijn hele document vast.
weet er iemand een oplossing?
Code:
If Not Intersect(Target, Union(Range("B24:B999"), Range("AS24:AS999"))) Is Nothing Then
If Target.Column = 2 And Target.Offset(0, 2).Value = "" Then
Target.Offset(0, 1) = Format(Now(), "HH:MM")
End If
End If
If Target.Column = 45 And Target.Offset(0, 3).Value = "" Then
Target.Offset(0, 3) = Format(Now(), "HH:MM")
End If
If Target.Column = 45 Then Target.Font.Strikethrough = False
With Selection.Interior
.Pattern = xlSolid
.PatternColorIndex = xlAutomatic
.ThemeColor = xlThemeColorDark1
.TintAndShade = 0
.PatternTintAndShade = 0
End With
Adile