• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Als ik het hele werkblad selecteer en beveiligen aanklik kan ik nergens meer invoeren.
Welke stappen (volgorde) moet ik uitvoeren om een aantal in te vullen cellen wel "open" te houden? Dank.

Voordat je gaat beveiligen moet je alle cellen waar je wat in wilt vullen selecteren en onderstaande handelingen uitvoeren.

Ik heb de engelse versie van excel en weet niet exact hoe de ned. formulering is;
format cel (cel eigenschappen?)
protection (beveiliging?)
vinkjes bij locked (??) en hidden (??) weg halen

Nu het blad beveiligen zoals je al deed.

Kappel, De F1-toets al gebruikt?:rolleyes: Maar goed... Selecteer de cellen die je onbeveiligd wilt hebben en klik ergens in de selectie met je rechtermuisknop. In het pop-up menu kies je voor Format Cells (cel opmaak) en in het opgekomen venster voor het tabblad Protection (beveiliging). Haal daar het vinkje weg bij Locked (beveiligd).

Groet, Leo

Gelukt en dank, mijn volgende probleem is dat ik dit formulier ook wil mailen maar hoe?
Ik zal het proberen, als het niet lukt meld ik me weer.
Zie formulier(rar) en www.w-o-c.nl

Bijlagen

Dag Kappel

Kan je 1 vraag per topic houden? Dan behouden we het overzicht? Dank en succes ermee.

zie hier een voorbeeld
met de zoekfunctie had je denk ik ook wel iets kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan