Ik ben bezig met een excel bestand te maken voor mijn urenstaten bij te houden.
Bij het invullen van de urenstaten is er een mogelijkheid om op een dag te kiezen of je verlof genomen hebt of een adv dag.
Graag had ik deze cellen geteld waar iets op is ingevuld. En deze dan te gebruiken om het aantal gewerkte dagen te bepalen.
Dit zou ook kunnen door checkboxen te gebruiken maar weet ook niet hoe ik dit moet klaarkrijgen.
Ik ben nog een leek in vba dus alle heulp is welkom.
Dit is het bestand. Bekijk bijlage Test2.xlsx
vriendelijke groeten,
Gios Bert
Bij het invullen van de urenstaten is er een mogelijkheid om op een dag te kiezen of je verlof genomen hebt of een adv dag.
Graag had ik deze cellen geteld waar iets op is ingevuld. En deze dan te gebruiken om het aantal gewerkte dagen te bepalen.
Dit zou ook kunnen door checkboxen te gebruiken maar weet ook niet hoe ik dit moet klaarkrijgen.
Ik ben nog een leek in vba dus alle heulp is welkom.
Dit is het bestand. Bekijk bijlage Test2.xlsx
vriendelijke groeten,
Gios Bert
Laatst bewerkt: