• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomlebom

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hallo , ik heb forum nagepluist naar dezefde vraag maar niet zo vlug een oplossing weten te vinden .Mijn vraag is ; hoe krijg ik cel C5 gekleurd ?. Cel C5 kan 5 verschillende kleuren bevatten . Ik bereken cel A5 door 10 te delen en de rest te vergelijken met kolom F ,Die kleur moet in C5 komen te staan .
Ik wil dit maken in excel 2003 (3 voorwaardelijk opmaak).Ik wil dit niet oplossen met VBA .
Wie helpt ?.Bekijk bijlage TEST.xlsx

5x voorwaardelijke opmaak gaat niet lukken in 2003, je geeft dat zelf al aan.
Overigens is dit zonder VBA op te lossen.

Overigens , " is dit zonder vba op te lossen " ? vraagstelend lezen .

1 x vast celkleur en 3 andere VWO's = 4 kleuren , spijtig voor het vijfde kleur in excel 2007 zijn ze te zien

4x ken ik in 2003, 1 basiskleur en 3 via vw-o.
Ben nieuwschierig naar die 5e x zonder VBA.

In afwachting,
Is niet zonder VBA op te lossen. Dat was de bedoeling van mijn post. Dus het woord niet is onderweg zoekgeraakt. :p

Een oplossing in VBA heb ik al eens eerder voorbij zien komen , maar hier ben ik niet zo goed in thuis .Ik ga dus maar eens een goed boek kopen .
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan