DonMichael
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 aug 2008
- Berichten
- 15
Hallo,
Ik heb twee excelbestanden. Eentje met urenstaten en factuurberekening. In een ander blad moet de berekening per week komen te staan. Ik weet hoe ik die cellen kan koppelen, maar....
Als ik beide bestanden naar een andere lokatie kopieer moet ik de gehele formule weer aanpassen, aangezien de vorige mapnaam er nu voor komt te staan.
bv.
Voor kopieren: ='[Urenstaat.xls]Totale_Uren'!G107
werkt dus prima
Na kopieren: = C:\Documents\M.....Z.....\.......\'[Urenstaat.xls]Totale_Uren'!G107
ipv. I:\Mijn Documenten... waar Urenstaat.xls nu dus ook heen is gekopieerd.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dit automatisch toch doet????
Alvast Bedankt.
gr,
Michael
Ik heb twee excelbestanden. Eentje met urenstaten en factuurberekening. In een ander blad moet de berekening per week komen te staan. Ik weet hoe ik die cellen kan koppelen, maar....
Als ik beide bestanden naar een andere lokatie kopieer moet ik de gehele formule weer aanpassen, aangezien de vorige mapnaam er nu voor komt te staan.
bv.
Voor kopieren: ='[Urenstaat.xls]Totale_Uren'!G107
werkt dus prima
Na kopieren: = C:\Documents\M.....Z.....\.......\'[Urenstaat.xls]Totale_Uren'!G107
ipv. I:\Mijn Documenten... waar Urenstaat.xls nu dus ook heen is gekopieerd.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij dit automatisch toch doet????
Alvast Bedankt.
gr,
Michael