• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen samenvoegen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

spQQkrijder

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Wie kan mij helpen?

Ik heb de data van 2 cellen samengevoegd. 1 cell bevat data dat is onderstreept en blauw gekleurd. De andere cell bevat gewone data.

Als ik deze samenvoeg wordt de data wat onderstreept was en gekleurd weer normaal.
Dus niet gekleurd en niet onderstreept.

Mvg,

Den

Bijlagen

Den,

Ik denk niet dat je een opmaak kan meenemen bij het samenvoegen.
Tenslotte is er niet een formule die dit doet, probeer maar eens in cel B10 te gaan staan
en =B2 in te tikken. Ook dan wordt de opmaak natuurlijk niet meegenomen.
De enigste mogelijkheid die ik zie is door dit te programeren in VBA.
Maar met de vele opmaakmogelijkheden wordt dit een hele uitdaging.

Veel Succes.

Via voorwaardelijke opmaak ?
Code:
=A$2<>1
dan ook het onderlijnen aanvinken .
Via de celeigenschappen > stel je vermoedelijke range in > dan celeigenschappen > lettertype > onderstrepen

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd snap ik niet wat je bedoelt.
Kan je het in voorbeeld excel sheet plaatsen?

Dank je voor het meedenken, maar het is nog niet wat ik bedoel.
Graag wil ik onderstreept tot het liggend streepje en gekleurd in blauw.

Bvd,

Den

Excel is ontworpen om met te rekenen , voor schoonheids opmaak is het gebuisd bepaalde dingen kan je via VWO of VBA , maar wat jij wil is me niet bekend , bij deze moet ik het antwoord dan ook schuldig blijven .

hallo Den

als er een formule in de cel staat is het mij niet gelukt om letter voor letter op te maken

maar als je de formule er uit haalt dan kan het wel maar dan wordt niet meer automatisch aangevuld als er in een cel van de samenvoeging iets veranderd

er kan wel een macrotje gemaakt worden die als je een aantal cellen selecteert dat dat de samenvoeging met opmaak in de eerste cel van de selectie geplaatst wordt.

groet sylvester

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan