• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen splitsen in 1 kolom

• Onderwerp starter Onderwerp starter TMD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TMD

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2015
Is het mogelijk om een cel te splitsen onder een kolomkop? Zodat je bijvoorbeeld (A, 1a en A,1b) krijgt?

Helaas, ik was er al bang voor. Ik ga opzoek naar een workaround.

Bedankt voor de snelle reactie

Als we mee moeten denken moet je iets meer informatie posten...

Ik heb een bestand wat uitgeprint wordt en op 1 pagina moet blijven. In kolom A staan eerste 10 regels met adressen. Deze zijn lang en kolom A is dus breed. Onder de adressen staan interne telefoonnummers. Naam- 3cijferig nummer. Deze staan nu in kolom A (naam) en kolom B (nummer). Omdat kolom A zo breed is neem het erg veel ruimte om de nummers zo ver weg te zetten in kolom B. Ideaal zou zijn om kolom a dus te splitsen zodat je meer ruimte overhoudt. Ik heb nu de namen en telefoonnummers allemaal in kolom A gezet en gerpobeerd met spaties zoveel mogelijk mooi recht onder elkaar te krijgen (tab in een cel lukt me niet). Ik verwacht niet dat er een andere oplossing is maar mocht je nog wat weten dan hoor ik het graag.

beter eens een voorbeeld plaatsen met het gewenste resultaat, ben zeker dat er dan wel een oplossing gevonden wordt

mvg
Leo

Wat Leo zegt... plaats een voorbeeldje met hoe je sheet eruit ziet, en hoe je het wilt hebben. Er is vast een oplossing, maar hiernaar gokken is zonde van de tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan