• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen uit diverse werkbladen koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annesneisje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2005
Ik heb een werkboek bestaande uit een drietal werkbladen. Die werkbladen moeten onderling met elkaar verbonden zijn, zodat als ik iets invul in blad 1, er door middel van een formule gegevens automatisch meeveranderen in de andere werkbladen.
Ik heb al geprobeerd door in blad 2 in een cel het volgende te doen: '=' en dan naar werkblad 1 gaan en een bepaalde cel aanklikken, met de bedoeling dat de cel uit blad 2 altijd dezelfde waarde heeft als een bepaalde cel in blad 1, en dat die automatisch meeverandert.
Maar dit lukt me niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
Bedankt voor de nuttige tups.

Annelies:love:

help bekijken

Kijk eens in HELP naar het volgende onderwerp:

Koppelingen maken naar een andere cel of werkmap of naar een ander programma

Ja, ik weet het, maar mijn computer is pas geherinstalleerd en ik kan mijn office-cd niet vinden.
De computer vraagt om dit te installeren.

Heb jij er een idee van hoe ik dit best kan doen?

Vriendelijke groeten,

Annelies:)

Annelies,

Ga in blad 2 naar de bewuste cel en type het = teken in. Vervolgens klik je in blad 1 op de cel met de waarde en druk op enter. Klaar is Annelies.

Groeten,

zoeken

Zul je toch beter moeten zoeken. Wat niet op de computer staat kan die ook niet bewerken.
Je kan ook niet stofzuigen zonder stofzuiger.
Je zult dus toch het programma moeten installeren.

Je hebt gelijk...

maar ik heb ondertussen al wat geprutst ...

en ik heb het toch gevonden!!

In ieder geval bedankt voor de moeite!

Groeten,

Annelies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan