• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen Valideren; invoerbericht??

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadbeauty

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Beste,

Als ik een cel selecteer en ik ga naar Data=>Valideren. Dan kan ik in dat menu en de cel valideren, maar ik kan ook een invoerbericht ingeven, wat getoond word bij selectie van de cel.

Kan ik de opmaak van het invoerbericht aanpassen ?? Als er meer tekst inkomt reageerd het als een te klein tekstvak en gaan delen van zinnen naar de volgende regel.

gr DB

Ik begrijp het probleem niet. Ik kan 255 tekens kwijt en het formaat van het venster past zich aan, zoals je kunt zien in de bijlage.

Bijlagen

• validatie.jpg
    validatie.jpg
    37,4 KB · Weergaven: 60
Ik begrijp het probleem niet. Ik kan 255 tekens kwijt en het formaat van het venster past zich aan, zoals je kunt zien in de bijlage.

Sorry niet duidelijk uitgelegd.

Wat ik bedoel is, ik wil dit in het venster:

a; A = lalalala lalala
b; B = Blablablablabl blabla blablablabla blabla
c; C = lalalalalal lalalalal llalala
d; D = lalalala

En dit wilde ik zo netjes, min of meer als opsomming. Maar als ik iets dergelijk typ veranderd excel het in iets als dit:

a; A = lalalala lalala
b; B = Blablablablabl blabla
blablablabla blabla
c; C = lalalalalal lalalalal
lalala
d; D = lalalala

En dan is het overzicht eruit, en ik kan het formaat van het venster niet aanpassen, of iets anders van de opmaak.....

groetjes

Sorry, weet het zelf niet en vond er ook niets over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan