• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cellen vergelijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricohard73

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Hey,

Is het mogelijk om gegevens uit meerdere werkpladen bij elkaar op te tellen?
Hier bedoel ik mee als voorbeeld.

Werkblad 1:

tijd van naar namen
07:30 pkc alc richard,piet,klaas
07:45 alc bhh janet
08:00
08:15 pjk pkc testen

De tijden staan min of meer vast. Om de 15 minuten dus. voor elke dag in de week gebruiken we een ander werkblad ( wel hetzelfde bestandje). De tijden lopen tot 17:00h. Alleen de locaties ( van-naar) en namen varieren.

Is het mogelijk om een rapport te genereren waarin staat hoevaak ( bv het ritje pkc-alc) is geweest in de desbetreffende week, en wat het favorite tijdstip van dit titje is.

Eigenlijk willen we zoveel mogelijk management informatie. Welke personen rijden het meest mee, wanneer zijn de pieken, wat is de arbeidsproductiviteit van de chauffeur...enz.....

Wie kan mij ( een heel end:confused: ) op weg helpen.

Alvast bedankt,

richard

Zet eerst eens een goed voorbeeld bestand erbij.
Dan kan ik eens kijken wat er mee gebouwd kan worden.
Moet in ieder geval wel een en ander mee mogelijk zijn.

Helaas kan ik vanaf mijn werkplek geen bestandjes uploaden.
Als ik straks thuis ben dan komt tie er aan.

Alvast bedankt.

rich

Richard,

Kan ik met draaitabellen ook de gegevens van ma t/m vr incl de 2 bussen samengevoegd krijgen in 1 draaitabel?

Beste Richard,

Zie bijlage. het kan wel, maar dan zul je je gegevens anders moeten bijhouden.

Richard

Bijlagen

Nou, volgens mij is je vraag al behoorlijk beantwoord.
Ik had inderdaad hetzelfde idee.
1 tabblad aanmaken waarin de gegevens vanuit de andere tabbladen gestructureerd worden verzameld waarna het mijn inziens erg eenvoudig is om statistieken hiervan te maken.

hey Richard,

Nu heb jij in je voorbeeld de draaitabellen aangemaakt voor de maandag en dinsdag.
Ik heb zelf behoorlijk zitten prutsen, maar mijn kennis gaat niet diep genoeg om hetzelfde voor de andere dagen te doen.

Wat is jou voorstel van registreren dan?

gr, Rich

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan