ricohard73
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jun 2007
Hey,
Is het mogelijk om gegevens uit meerdere werkpladen bij elkaar op te tellen?
Hier bedoel ik mee als voorbeeld.
Werkblad 1:
tijd van naar namen
07:30 pkc alc richard,piet,klaas
07:45 alc bhh janet
08:00
08:15 pjk pkc testen
De tijden staan min of meer vast. Om de 15 minuten dus. voor elke dag in de week gebruiken we een ander werkblad ( wel hetzelfde bestandje). De tijden lopen tot 17:00h. Alleen de locaties ( van-naar) en namen varieren.
Is het mogelijk om een rapport te genereren waarin staat hoevaak ( bv het ritje pkc-alc) is geweest in de desbetreffende week, en wat het favorite tijdstip van dit titje is.
Eigenlijk willen we zoveel mogelijk management informatie. Welke personen rijden het meest mee, wanneer zijn de pieken, wat is de arbeidsproductiviteit van de chauffeur...enz.....
Wie kan mij ( een heel end
) op weg helpen.
Alvast bedankt,
richard
Is het mogelijk om gegevens uit meerdere werkpladen bij elkaar op te tellen?
Hier bedoel ik mee als voorbeeld.
Werkblad 1:
tijd van naar namen
07:30 pkc alc richard,piet,klaas
07:45 alc bhh janet
08:00
08:15 pjk pkc testen
De tijden staan min of meer vast. Om de 15 minuten dus. voor elke dag in de week gebruiken we een ander werkblad ( wel hetzelfde bestandje). De tijden lopen tot 17:00h. Alleen de locaties ( van-naar) en namen varieren.
Is het mogelijk om een rapport te genereren waarin staat hoevaak ( bv het ritje pkc-alc) is geweest in de desbetreffende week, en wat het favorite tijdstip van dit titje is.
Eigenlijk willen we zoveel mogelijk management informatie. Welke personen rijden het meest mee, wanneer zijn de pieken, wat is de arbeidsproductiviteit van de chauffeur...enz.....
Wie kan mij ( een heel end

Alvast bedankt,
richard