beste mensen,
Met voorwaardelijke opmaak kom ik een heel eind maar hier loop ik op vast.
1)
Deze formule:__Verwijst naar:__En geeft als resultaat:
=C2 _________ Cel C2________De waarde in cel C2.
(sorry voor de onderliggende streepjes, spaties en tabs werken niet)
De waarde van Cel C2 wordt netjes weergegeven in de andere cel, maar ik wil dat ook de opmaak meegenomen/weergegeven wordt uit C2.
Is dat mogelijk?
2) // de reden van vraag 1
//
Een item (bv naam van een applicatie) kan op basis van statistieken (life cycle management / leeftijd) een code toegewezen krijgen, te weten Red, Orange, Green.
Met voorwaardelijke opmaak lukt het mij makkelijk om de cel (waar de code Red, Green, Orange instaat) een kleur te geven die matched met de waarde (Red, Green of Orange)
Ook lukt het mij om Cel A2 (of D2) een celkleur te geven middels een formule op basis van de waarde in kolom 'Kleur' Maar hoe krijg dat ik de voorwaardelijk opmaak doorgevoerd op alle 600 regels met applicaties waarbij elke applicatie zijn eigen kleur code score heeft ?
Zie bijlagen (en ook de hierop volgende berichten)

alle hulp / ideeën zijn welkom.
Alvast bedankt
gr
stef
Met voorwaardelijke opmaak kom ik een heel eind maar hier loop ik op vast.
1)
Deze formule:__Verwijst naar:__En geeft als resultaat:
=C2 _________ Cel C2________De waarde in cel C2.
(sorry voor de onderliggende streepjes, spaties en tabs werken niet)
De waarde van Cel C2 wordt netjes weergegeven in de andere cel, maar ik wil dat ook de opmaak meegenomen/weergegeven wordt uit C2.
Is dat mogelijk?
2) // de reden van vraag 1

Een item (bv naam van een applicatie) kan op basis van statistieken (life cycle management / leeftijd) een code toegewezen krijgen, te weten Red, Orange, Green.
Met voorwaardelijke opmaak lukt het mij makkelijk om de cel (waar de code Red, Green, Orange instaat) een kleur te geven die matched met de waarde (Red, Green of Orange)
Ook lukt het mij om Cel A2 (of D2) een celkleur te geven middels een formule op basis van de waarde in kolom 'Kleur' Maar hoe krijg dat ik de voorwaardelijk opmaak doorgevoerd op alle 600 regels met applicaties waarbij elke applicatie zijn eigen kleur code score heeft ?
Zie bijlagen (en ook de hierop volgende berichten)

alle hulp / ideeën zijn welkom.
Alvast bedankt
gr
stef
Bijlagen
Laatst bewerkt: