• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Celwaarde aanpassen in geselecteerde regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abaas

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Goedemiddag,

In een overzichtsbestand worden regels ingevoerd met correctieopdrachten. In kolom Y staat de "status" van die betreffende regel (Nieuw/In behandeling/Verwerkt).
Ik heb al een macro waarbij een of meerdere geselecteerde regels verwerkt worden tot de status "in behandeling".(apart opslaan/mailen enz).
Men selecteert eerst de te verwerken regels, en dan wordt de macro gestart middels een knop.

Ik wil nu eigenlijk dat de status aanduiding op de geselecteerde regels automatisch op "in behandeling" komt te staan.
Wanneer er men 1 regel verwerkt lukt dit wel middels ActiveCell.Offset(,xx).Value enz. maar kan dit ook met meerdere regels tegelijk??

Ja als je een vb'tje post gaat dat wel lukken.

Goedemorgen Cobbe,

het is niet helemaal zoals ik het voorgesteld had, maar dit is ook inderdaad goed werkbaar.
Bedankt voor het meedenken en de aangedragen oplossing

groeten! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan