• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Centraal opslaan macro's

Status
Niet open voor verdere reacties.

toffepeer69

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2009
Ik wil weten of er een mogelijkheid is om VBA macro's die ik heb geschreven centraal op een server op te slaan, zodat iedereen ze automatisch kan laden.

Nu sla ik de macro's op in persnlk.xls, maar moet bij een wijziging dit op iedere pc gaan aanpassen.

Ik zoek dus een manier om bijvoorbeeld middels persnlk.xls automatisch de centraal opgeslagen macro's te laden.

Wie heeft een idee?

Toffepeer69

Snb,

Ik heb je tip bekeken, maar kan de vermeldde links niet openen.
Deze lijken niet meer te bestaan.

Heb je een idee.

Toffepeer69

Toffepeer,

Ik kan hem gewoon openen dus hij werkt nog steeds.

(zie bijgevoegde screenshot van de hele pagina)

Grtz.

Bijlagen

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 52
Superzeeuw,

Dit krijg ik ook te zien, maar er moeten toch ook voorbeeldbestanden bij zijn.
Als ik op zo'n link klik (bijvoorbeel 2 werkboekinstallatie.xls) krijg ik een melding dat deze pagina niet meer bestaat.
Zie bijgevoegde printscreen met op de achtergrond de genoemde link.

Toffepeer69

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 47
Maar die links verwijzen alleen maar naar de reaktiebijdragen in dezelfde draad. Daar kun je wel heen en de bestanden daar downloaden.

Snb,

In het stukje De voorbeeld installatiebestanden staat toch als eerste De voorbeeldinstallatiebestanden worden afzonderlijk aan deze draad toegevoegd.

Waar kan ik deze voorbeeldinstallatiebestanden dan vinden?

Toffepeer69

Om de bijlagen te zien en te openen moet je je, zoals bij de meeste fora, inschrijven.

schakel naar een van die bijlagen: bijlage I

Snb,

Bedankt voor je laatste opmerking.

Ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan dat ik mij moest inschrijven.

Ik heb ze nu wel gevonden.

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan