Centreer probleem MS WORD 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Decap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een probleem bij het centreren van tekst en een tabel. Ik heb een document met meerdere secties, liggende pagina's en staande pagina's. Nu wil ik op de staande pagina, een regel tekst en een tabel centreren. Echter op het beeld ziet het er goed uit en op afdrukvoorbeeld ook maar als ik het afdruk dan valt het gecentreerde stuk (deels) van de pagina af. Het lijkt alsof hij het centreert op het formaat van de liggende pagina terwijl het een staande pagina betreft. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

Alvast bedankt!

Mvg,

Decap
 
Bijgevoegd een voorbeeld

Axel,

Bij deze een voorbeeld. Hoop dat je er iets aan hebt.


Groeten,

Decap
 

Bijlagen

  • voorbeeld voor helpmij forum.doc
    58,5 KB · Weergaven: 30
Dag Decap,

Ik heb alles in een nieuw document gezet en nu werkt het goed. Wat er met je oude document aan de hand is, weet ik nei. Zelfs als alles eruit is, geeft het nog foutmeldingen over de marges.

Gegroet,

Axel.
 

Bijlagen

  • Tabel centreren.doc
    28,5 KB · Weergaven: 33
Ik heb het volgende 'geprobeerd', zonder alles over te moeten zetten:

- In de tabel geklikt
- menu: Tabel > Autoaanpassen > Autoaanpassen aan venster, De tabel 'springt' nu van het venster af

Vervolgens (je staat nog in de tabel)

- menu: Tabel > Selecteren > Tabel
- en hierna op de uitlijnknop 'Links' geklikt.

De tabel staat nu precies binnen de li. en re. marge van de pagina.
 
Valijn,

Bedankt, dit is idd. een workaround die werkt. Toch is t vreemd dat de uitlijning op een liggende A4 is gebaseerd.

Groeten,

Decap
 
Hoi,

Ja, de produkten van Billy Micro-s-hooft kennen kronkelige en soms ondoorgrondelijke wegen (dat hebben ze trouwens zelf ook al erkend, alleen nog nooit publiekelijk gemaakt; want stél je toch eens voor .....).
Soms kun je maar beter gewoon helemaal 'opnieuw' beginne, maar ik krijg dan vaak juist de kriebels.

Thnks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan