Certificaat fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Als ik met mijn kaartlezer wil inloggen dan krijg ik de fout melding Error code 12157 , wie kan mij hier bij helpen

welke kaartlezer.
welke certificaat fout.

Dat doet mij plezier u nog eens te horen, als ik wil inloggen op een beveiligde site, gelijk " Mycertipost, en ik steek mijn paspoort in de kaartlezer, dan krijg ik de fout melding " Error 12157 , heel graag uw hulp, ik werk op mijn laptop met vista en IE 8.0

Laatst bewerkt:
Hoi !

Al geprobeerd zonder firewall ?

Kun je op deze site: https://www.trackmanianations.com inloggen ?

Zo nee, volg je de instructie's op het scherm (Klik op: add an exeption).

Doe hetzelfde met de site waarop jij wilt inloggen.

Greetz,

Harry.

Het is opgelost via deze site ID Belgium.be, daar gaat het volledig automatisch, toch bedankt

en nu ben ik zeer benieuwd wat zo'n kaartlezer doet?
Is die speciaal voor een bank pas ?

Neen daar kan je alle documenten van de staat en van de gemeente online direkt aanvragen, je kan al je fakturen en rekeningen online laten versturen en ontvangen, je kan aangetekende brieven verzenden van achter je pc op ieder ogenblik, zeer intressant, nu zijn die domme Belgen al iets voor op Nederland, het is niet te geloven, maar een mens is nooit te oud om te leren, groeten en tot wederhoren

Hoi !

@puppie: het is een alternatief voor " onze" DigiD !

Greetz,

Harry.

Neen daar kan je alle documenten van de staat en van de gemeente online direkt aanvragen, je kan al je fakturen en rekeningen online laten versturen en ontvangen, je kan aangetekende brieven verzenden van achter je pc op ieder ogenblik, zeer intressant, nu zijn die domme Belgen al iets voor op Nederland, het is niet te geloven, maar een mens is nooit te oud om te leren, groeten en tot wederhoren

Hey wow, Domme Belgen...
Ik ben ook belg hé :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan