certificaten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

emertoerik

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
77
ik weet niet of het onder beveiliging valt maar toch:


ik heb op mijn nieuwe (zelfbouw) computer windows 7(64 bits) een probleem met internet explorer, bij elke site die ik bezoek krijg ik een scherm te zien dat meld dat het ding de certificatie niet kan vinden van de uitgever van de site. dit maakt ook het downloaden van drivers of andere browsers onmogelijk, hij blokeert alles. ik heb alleen maar securetie essentials erop staan dus ook geen enge programmas.

internetopties veranderen helpt niks. is er iets om dit te verwijderen of uitezetten?
 
Kun je firefox of chrome downloaden vanaf een andere PC ?

Groeten Marcel
 
heb firefox en chrome geprobeert, maar ze geven allemaal de zelfde problemen behalve chrome, die blokeert zelfs google (hoe vreemd eigenlijk). ze geven aan dat de site verlopen of onvindbare certificaten heeft.
 
Eh, dat zeg ik wel, maar laatst had ik de knoopcel vervangen en toen waren die instellimgen natuurlijk weg. Toen ik net keek stond in op 14,00 smiddags 2005. veranderd en toen was alles weer in orde. Bedankt
 
Haha, volgende keer pas antwoorden wanneer je echt wakker bent :D

Mooi dat 't probleem is opgelost. Soms is de oplossing zo simpel dat je daar niet eens aan denkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan