CFT: Geen stroom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Ik heb hier 2 17" CFT schermen staan, en dacht, oehh die komen goed van pas. Nu doet echter het probleem voor dat er 1 scherm helemaal geen stroom krijgt als je die inplugt. Terwijl dit scherm (waar ik nu achter zit) het op diezelfde kabel gewoon werkt.

Is het scherm kapot? Zo ja, geen probleem ;) Wou het gewoon even weten voor ik de kameraad van mijn pa vraag of ie nog zo'n scherm wou meenemen :)

Je hebt CRT of TFT, denk dat je CRT bedoelt. Wil je met twee schermen werken?

Nu nog niet. Maar als de nieuwe pc klaar is dan wel. CRT heb ik dan ja :) (klein foutje) Maar nu de nieuwe bureau op zijn plaats was sloot ik even het andere scherm aan zo dat ik de andere die op de vorige bureau'tje stond even kon laten staan (dus zonder de kabels uit elkaar te hoeven halen :D)

Maar mijn vraag was gewoon of ie dood was of niet.

Aangesloten op de plek waar de andere het wel deed? Zo ja even op een andere pc proberen. Werkt dat ook niet, ben ik bang dat het over is.

Dan heb ik het vermoeden dat die gewoon pleite is, want deze doet het gewoon op de zelfde kabel in het zelfde VGA aansluitingetje

Hallo

Ik had persoonlijk liever een vermelding gezien van : "merk/typenr en ouderdom"

Blijkbaar "vergeten" ...

Peter

Hallo

Ik had persoonlijk liever een vermelding gezien van : "merk/typenr en ouderdom"

Blijkbaar "vergeten" ...

Peter

Ik heb geen idee hoe oud het is, maar als je het nog perse wilt weten.. Het is een Compaq 7500 17"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan