cgi error

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Waarom krijg ik de onderstaande foutmelding steeds?

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@tqw.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at www.tqw.nl Port 80


Ik upload alle .cgi bestanden naar cgi-bin en zet ze hiernaast nog in een andere speciale map scgi-bin. Waarom krijg ik deze error nou?
 
CGI errors kunnen verschillende redenen hebben. Vaak zijn het kleine configuratie problemen zoals path locaties van perl.

Vaak krijg je wat meer informatie door in je error log bestand te gaan kijken. Deze hint wordt overigens ook meegegeven met de tekst die je van de browser krijgt.

Zoek dus naar de error log van apache. Als je niet weet waar die staat, dan kan je het beste naar je provider Transip 0182-504424 bellen.

Als je de log file gevonden hebt, kun je het beste de error nog een keer genereren, en dan de log file openen. Zoek in de log file naar je eigen IP adres, en kijk wat voor error die geeft. Kom je er daar niet mee uit, dan kun je de error hier posten, en een van ons je wellicht verder helpen.
 
Sorry voor mijn late reactie :eek:
Ik ga er is naar kijken :thumb: bedankt voor de hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan