cgi-script werkt niet meer na upgrade naar Linux Redhat 9.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannetwiel

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2001
Onze hostingprovider is onlangs overgestapt van Linux Redhat 7.1 naar Redhat 9.0.
Op onze website draaien wij een programma dat gebouwd is in CGI. Dit programma hebben wij gekocht. Sinds de 'upgrade' naar RH 9.0 werkt een van de CGI-scripts niet meer.

Onze hostingprovider komt er niet uit en legt het probleem bij de maker van het CGI-script neer. Ik vraag mij echter af of het daar wel thuishoort.

Verder vraag ik me ook af of dit een bekend probleem is. En of het iets te maken heeft met RH. Neuzend op het internet heb ik al gelezen dat de X.0 versies van RH in elk geval in het verleden nogal 'brak' waren. Is dat wellicht nog steeds zo? En ligt het in dat geval niet veel meer voor de hand dat mijn hosting provider het probleem bij RH neerlegt?

Ik heb zelf de ballen verstand van Linux of van CGI, maar ik wil wel graag beslagen ten ijs komen mocht mijn HP komen met argumenten als: maar wij zijn ook niet verantwoordelijk voor de juiste werking van CGI-scripts van derden. :rolleyes:

Elke bijdrage aan dit probleem is zeer welkom.

Bedankt alvast,

Welke parser gebruikt je provider dan? Het iig niet logisch de schuld in de schoenen van de makers van het script te schuiven.

Het probleem is uiteindelijk toch door de maker van het script opgelost.

Deze kan dus worden gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan