Charm bar desactiveren

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Als je met de muis naar de rechter kant van het scherm gaat komt daar soms die Charm Bar tevoorschijn. Ik wil gewoon scrollen en heb dat ding niet nodig. Bovendien valt het me op dat het onderste pijltje om te scrollen vaak verdwijnt.
Nu heb ik het volgende gedaan:
- In configuratiescherm gezocht op "muis"
- Geklikt op de link "Eigenschappen van taakbalk en navigatie"
- "De charms weergeven" uitgevinkt.

Maar het ding blijft komen, hoewel ik de pc al verschillende keren heb herstart :evil:

Is er een andere manier?
 
De eerste methode die dit artikel beschrijft komt op hetzelfde neer als wat ik gedaan heb. Als ik de instellingen beschreven in tweede methode bekijk staat "charms tonen als je naar rechter bovenhoek gaat" UIT. En toch komt die balk vaak ongewenst tevoorschijn...
Ik begin het op mijn zenuwen te krijgen van die Windows 8.1, nog geen enkel voordeel ontdekt. Ben ook al via ClassicShell naar het gewone Startmenu teruggekeerd. Nu maar hopen dat je binnenkort gratis naar Windows 10 kunt overgaan en dat ze daar al die ongewenste features hebben uitgehaald...
 
De eerste methode werkt hier en bij anderen prima. De tweede methode zet alleen de rechter bovenhoek uit, niet de rechter onderhoek.
 
Ik heb het anders gedaan.
Had Classic Shell geïnstalleerd om terug het normale startmenu te krijgen.
En via de instellingen van dat programma kan je die hot corners de-activeren.
Knipsel.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan