dolfijn
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 okt 2000
Goedemorgen
Ik heb een prangende vraag. In de computer van mijn dochter staat opeens een chatsessie van iemand die ze niet kent.
Mijn vraag is kun je zomaar een chatsessie van een ander opslaan in je pc als je op MSN bent? Dus een chatsessie waar zij NIET heeft deelgenomen.
( chat is uitgeprint en te walgelijk voor woorden naam van chatter is dus bekend)
Zo niet dan is er dus misbruik gemaakt van haar pc.
Hoe kunnen wij dit onderzoeken wie dit is /was?
Is er een IP adres te achterhalen uit die chatsesseie zodat we weten dat het bij haar thuis is gebeurd.( zo ja, dan is er dus iemand ongwenst in haar huis geweest)
of kan de firma messenger de die chatter met zijn naam vrijgeven.
Ik hoop snel op antwoord mijn dochter is erg over stuur.
Ans de Jong
Ik heb een prangende vraag. In de computer van mijn dochter staat opeens een chatsessie van iemand die ze niet kent.
Mijn vraag is kun je zomaar een chatsessie van een ander opslaan in je pc als je op MSN bent? Dus een chatsessie waar zij NIET heeft deelgenomen.
( chat is uitgeprint en te walgelijk voor woorden naam van chatter is dus bekend)
Zo niet dan is er dus misbruik gemaakt van haar pc.
Hoe kunnen wij dit onderzoeken wie dit is /was?
Is er een IP adres te achterhalen uit die chatsesseie zodat we weten dat het bij haar thuis is gebeurd.( zo ja, dan is er dus iemand ongwenst in haar huis geweest)
of kan de firma messenger de die chatter met zijn naam vrijgeven.
Ik hoop snel op antwoord mijn dochter is erg over stuur.
Ans de Jong