chat reboot de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephond

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hoi iedereen,

ik heb een klein maar zeer vervelend probleempje. Als ik naar de site chatten.nl ga, en daar een chatroom inga, wordt er een java applet geladen, tijdens het laden springt de pc uit en reboot hij opnieuw. Ik dacht eerst dat het iets van een virus was en/of spyware en had daarom ook besloten Windows XP (PRO SP3 CORP) opnieuw te installeren. Dus ik heb een schoon systeem, met de laatste versie van Java geïnstalleerd. Daarbij heb ik Internet Explorer 8 en ook Mozilla, waar precies hetzelfde gebeurd. Daarnaast heb ik in een dual boot Vista Ultimate draaien hier werkt de site probleemloos, met dezelfde software van java. Dus probleem ligt aan Windows XP, weet iemand wat dit kan zijn?? Zou fijn zijn als ik deze site gewoon met XP kan bezoeken.

Bedankt,

Stephond

java

Chat with video?
Lower acceleration:
Go to Start\settings\control panel\display\settings\advanced\performance and move the slide left about halfway then apply then ok. May be restart
Video drivers ok?
See http://java.com/nl/download/index.jsp for the latest java app.

Re:

bedankt voor uw reactie,

Ik heb drivers geupdate van de videokaart, schuifje terug gezet en laatste java update is ook ok. Toch blijf er een probleem. Weet u misschien een andere oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan