Chatbot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat B gedoe zorgt ervoor dat het progje stopt als je exit typt.
als er exit word getypt word b false, en dan speelt ie de boel niet meer af en stopt ie. en kan je trouwens hiero ook ff je aangevulde ding posten (gezipt)?? ik wil wel zien wat je hebt toegevoegt ;)

het is een cool progammatje. maar kan je niet al die berichten aan het begin sammen voegen. kan ik misschien zelf ook wel maar ik weet niet hoe ik het op moet slaan.

0

Ik ben begonnen aan een chatbot. Hij is niet beveiligd, dus je kan de source bekijken, en aanpassen...
Hier is de nieuwste versie, wil je meehelpen met maken, of heb je tips, ga dan ff naar
http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=242835
:D :thumb:

BTW: het is een vbs, sommige virusscanners herkennen dat direct als virussen, maar dat is het niet. Om dat ding te stoppen typ je exit.

EDIT: Nieuwe update van de chatbot: 24-02-06 15:56
EDIT2: Nieuwe update van de chatbot: BUG eruit gehaald, voor iedereen die hem al geprobeerd te openen had, en weer wat slimmer ;-) 28-02-06 20:35

ik heb een vraag mischien een beetje dom maar hoe maak je zon chatbot en in welk progamma wil je mischien de 1e paar comando's hier neer zetten

ik heb een vraag mischien een beetje dom maar hoe maak je zon chatbot en in welk progamma wil je mischien de 1e paar comando's hier neer zetten

als je het programmatje wat ik heb geschreven opent in kladblok, dan zie je alles.. sla je het weer op als .vbs inplaats van .txt dan doet ie alles :)

Ik kreeg vandaag een leuk idee, maar ik weet niet of het mogelijk is, en daarom heb ik jullie hulp weer nodig :)

met vbs kan je stukjes schrijven etc..
Code:
Set fs = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set e = fs.CreateTextFile("C:mijn bijbel.txt")
e.WriteLine ("hoi")
e.Close

deze code pluk ik ongeveer rechtsreeeks van interet..
ik ben er al achter dat je met Opentextfile je iets kunt openen.... maar nu:

Wat ik wil is dat wanneer er iets word ingevoerd wat de chatbot niet kent, dat je een schermpje krijgt waar je een gepast antwoord kunt invoeren, wat de volgende keer gebruikt zal worden. maar... kan je met writeline zelf kiezen op welke regel je schrijft, (altijd de 2na onderste) of pakt ie auto de onderste
en kan je schrijven terwijl het script waar in geschreven word draait?
Als ik daar hulp bij krijg kan ik denk ik de rest van het systeem er zelf wel weer in werken :)
Groet
Lollige

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan