chatbox laad niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc474

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Sinds kort zit ik met het volgende probleem,

als ik naar een chatbox ga opent normaal het scherm waarin je een naam moet kiezen enzo,

nu krijg ik een scherm met alleen zon tekentje als soort kubusjes met wit, blauw en rood vakje, mer niet, ligt dit aan mijn instellingen van de pc ik heb al veel geprobeerd maar niks helpt.

wel heb ik laatst een aantal updates geinstalleerd van microsoft kan daar soms een extra beveiliging of iets in zitten??

Alvast beankt

Groeten
Marc474

ja klopt inderdaad een rood blauw en groen figuurtje, als ik op die site kom van die link van jou en ga downloaden, zie ik dat kopje koffie (beetje vaag) met zon lijntje naar de pc zeg maar maar er gebeurd verder niks onderdat vak op de site zie ik weer dat tekentje met die rood blauw en groene figuurtje snap er niks van voorheen werkte alles goed.

nee weer hetzelfde maar ik laat hem zo wel ff staan miss dat er tog nog iets gedownload word.
In ieder geval bedankt en ik hoop dat het lukt!

groetjes

Marc

hey toppie deze werkt wel bij mij !!

het is tog gewoon Java ?
omdatie voor me gevoel vrij groot is dik 9 mb..

bedankt en ik hoop dat het nu wel gaat !!

groetjes
marc

Ik heb hem net getest. Het is gewoon java. Beetje erg compleet alleen. Vandaar 9 mb.

werkt dat na de instalatie vanzelf? en zet het zichzelf op de juiste plaats?

tjaa ben niet zon held als het om dit soort dingen gaat..

Ja hoor, je dubbelklikt op de file die je binnenhaalt, en de rest doet hij allemaal zelf. Misschien dat je nog een keer moet opstarten om het effect te hebben, maar dat weet ik niet zeker uit mijn hoofd.

HEE JE BENT GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!

DANKJE WEL VOOR DE HULP HET WERKT WEER

ECHT ENORM BEDANKT

GROETJES
MARC

DANKJEhttp://www.helpmij.nl/forum/images/smilies/thumb-up.gif

HM SMILE ERTUSSEN WIL NIET EGT, KD8 DAT JE DE URL MOEST KOPIEREN

Nee hoor, smile hoef je alleen op te klikken. Maar bij sommige mensen liggen de smilies een beetje dwars. Is een bekend probleem op helpmij:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan