chatroom helpmij.nl Onder MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

64Technicus

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2003
Eerst ik heb deze nieuwe topic geopend omdat ik vind dat we noglang niet zijn uitgediscusieerd...

Ik zit zeker elke dag op msn en op die chatbox daar.. Egt er word daar mischien wel eens lol getrapt maar FLINK geholpen .... oke das dan 1

2. Waarom zouden Esjeka henk4free en Roebel de chatroom daar aan jullie over moeten laten... Dat kan je niet maken.. Zometeen word daar de room verk*t door jullie... (kan)

3. Degene die nu de chatroom helpmij.nl Runnen zijn de beste.. Geen gehack en illegale dingen enz.. Mensen die lopen te *****n eruit. Zo hoort het ook...

4. Op msn: Helpmij.nl chat. Is een egte vriendenclub die elkaar helpen enz.. Ik ga geen namen noemen want diegenen weten wel wie ik bedoel. Ze zouden egt niet meer komen als jullie de room over zouden nemen... Schandalig gewoon :(....

Dus Kortom de helpmij.nl chat op MSN moet blijven bestaan met dezelfde beheerders en niemand van jullie...

Mvg..

Martin/64Technicus --> Member of the Msn chat helpmij.nl CREW (H)

Hier Biaggi,

Naar mijn mening moeten we het nu laten rusten. Gewoon verder gaan met chatten en veel lol maken. Laat het over aan diegene waar het om gaat. De rest is een bijzaak. Iedereen mag een mening hebben, maar respecteer die ook. En saampjes kom je er altijd uit. En in dit geval zullen de leiders er saampjes wel uit komen.

Groeten

Love to you all

Ik heb dat vanmiddag is gelezen al jullie geruzie over die naam enzo!! Kvk nummers bla bla bla!!!

het hoofddoel is tog om mensen met problemen te helpen!! laat die msn chat daar gewoon zitten zolang het werk daar goed gaat!!

Jullie zouden elkaar juist meoten helpen als je een probleem niet weet verwijs je iemand naar het forum of naar de chat!!!

Dat hier ruzie over word gemaakt vind ik schandalig er zijn welk ergere dingen dat een CHATROOM die misschien een identieke naam draagt als deze site!

Vriendelijke groet Edwin

Euh, ik heb zeker wat gemist?

Ruziemaken doen we natuurlijk niet hier he?

ik vin da juist tech!!! :thumb:
da die stommerikke alles gaan verzieken is gewoon :mad: Mar je je kunt ze ook banne he

greetzz

Hallo allemaal,

Als helpmij.nl wil dat jullie de naam wijzigen of de chatbox verwijderen. Dan zijn jullie verplicht dit te doen. En ik heb geloof ik gelezen in een ander bericht dat zei dit wouden. Jullie zouden dus nu aan hun eisen moeten voldoen.

- Chatbox te verwijderen
- Samenwerking
- Naamwijzige

Ik weet niet wat er zo moeilijke aan deze keuze is als je geen keus hebt, jullie zijn gewoon verplicht.

Greetzz York

York op de 1 of andere manier weet jij nu een gevoel in mij op te brengen waar ik niet van ga stralen!!!

Wat is er nu zo leuk aan om mensen die zowat hetzefde werk als dit forum doen van hun room te bestelen!!!

En dat VERPLICHT VERPLICHT ******* op, beetje sociaal zijn!! waarom moet helpmij.nl zonodig die room hebben, ??? volgens mij gewoon om een beetje kinderachtig te doen!!!

Met nog steeds Vriendelijke groet , Edwin

Geplaatst door edwin1986
York op de 1 of andere manier weet jij nu een gevoel in mij op te brengen waar ik niet van ga stralen!!!

Wat is er nu zo leuk aan om mensen die zowat hetzefde werk als dit forum doen van hun room te bestelen!!!

En dat VERPLICHT VERPLICHT ******* op, beetje sociaal zijn!! waarom moet helpmij.nl zonodig die room hebben, ??? volgens mij gewoon om een beetje kinderachtig te doen!!!

Met nog steeds Vriendelijke groet , Edwin

Ik leg alleen dat ze wel moeten volgens de wet. Ik geef hier niet men eigen mening ik zeg dat www.helpmij.nl dit wil. Je kan toch gewoon simpel die naam wijzige.

Greetzz York

Ik heb et ff doorgelezen en snap er maar de helft van.

Volgens mij zijn die Henk4free en de Benny-jongen maar een stel puberende ventjes die denken hierover ff wat commotie te kunnen maken.

Helpmij is geregistreerd bij de kvk en daarmee uit. Ik vind erg kinderachtig wat hier gebeurt hoor.

Noem die chatbox gewoon anders. WijHelpen ofzo, moet et persé over dingen oplossen gaan ofzo.

Een chatbox die niet van Helpmij.nl is, maar toch Helpmij heet, legt een band met de echte Helpmij.nl. Als er in die chatroom allerlei dingen misgaan, dan kan Helpmij.nl hier problemen meekrijgen. Besef dat wel!

Dus:

Hou op met die flauwekul over de naam en noem em anders.

Dat was et probleem toch, die naam?

Geplaatst door edwin1986

Het is gewoon 1 groot machtsspelletje!!!

Zoals ik hierboven al zei: Helpmij.nl kan problemen krijgen als er in die neppe Helpmij-chatroom iets gigantisch misgaat....Dat is dus de reden dat Helpmij.nl dit niet wil.

www.helpmij.nl heeft niet voor niks ze naam bij de kvk geregisteert. Als ik een eigen bedrijf had dan zal ik er ook wat van zeggen als iemand de zelfde naam gebruikt als mij. Wie weet gebeuren er dus dingen in die chatroom die helpmij.nl niet met zijn naam verbonden wil hebben.

Greetzz York

Geplaatst door Muurhond
Ik heb et ff doorgelezen en snap er maar de helft van.

Volgens mij zijn die Henk4free en de Benny-jongen maar een stel puberende ventjes die denken hierover ff wat commotie te kunnen maken.

Helpmij is geregistreerd bij de kvk en daarmee uit. Ik vind erg kinderachtig wat hier gebeurt hoor.

Noem die chatbox gewoon anders. WijHelpen ofzo, moet et persé over dingen oplossen gaan ofzo.

Een chatbox die niet van Helpmij.nl is, maar toch Helpmij heet, legt een band met de echte Helpmij.nl. Als er in die chatroom allerlei dingen misgaan, dan kan Helpmij.nl hier problemen meekrijgen. Besef dat wel!

Dus:

Hou op met die flauwekul over de naam en noem em anders.

Dat was et probleem toch, die naam?

Ja die naam jah waar die jongens dagen weken maanden aan hebben gewerkt en nu ff een seintjuh krijgn van helpmij.nl dat ze hun naam meoten veranderen!!!

Er word daar prima werk geleverd, jullie zouden blij moeten zijn dat er nog een chat ook is die helpt en met onopgeloste problemen naar deze site verwijzen!

En wat is er mis met puberende VENTJES!??? ???

ik wil wel is weten hoe oud jij bent??

Geplaatst door York
www.helpmij.nl heeft niet voor niks ze naam bij de kvk geregisteert. Als ik een eigen bedrijf had dan zal ik er ook wat van zeggen als iemand de zelfde naam gebruikt als mij. Wie weet gebeuren er dus dingen in die chatroom die helpmij.nl niet met zijn naam verbonden wil hebben.

Greetzz York

Precies, zoals het uitwisselen van warez. Er hoeft maar 1 iemand dit te verlinken bij bijvoorbeeld die Warez-inspecteurs (ben de naam ff kwijt) en Helpmij.nl is et haasje. Dat willen wij (de Helpmij-leden) dus absoluut niet.

Ik snap niet dat jullie je discussie niet op de achtergrond houden met de admins van deze site ipv de echte helpmij.nl verzieken met deze zielige topics.

Geplaatst door m@rio
Ik snap niet dat jullie je discussie niet op de achtergrond houden met de admins van deze site ipv de echte helpmij.nl verzieken met deze zielige topics.

eerste zinnige opmerking in deze topic!!!

al die kinderachtige OUDJES hier!

Geplaatst door edwin1986

eerste zinnige opmerking in dit forum!!!

al die kinderachtige OUDJES hier!

Jullie van de chat beginnen over dit onderwerp en wouden een disuccies hoor.

En hoor ik ook nog bij die oudjes dan zal jij wel heel oud wezen.

Greetzz York

Geplaatst door edwin1986

Ja die naam jah waar die jongens dagen weken maanden aan hebben gewerkt en nu ff een seintjuh krijgn van helpmij.nl dat ze hun naam meoten veranderen!!!

Er word daar prima werk geleverd, jullie zouden blij moeten zijn dat er nog een chat ook is die helpt en met onopgeloste problemen naar deze site verwijzen!

En wat is er mis met puberende VENTJES!??? ???

ik wil wel is weten hoe oud jij bent??

Mag je best weten; 19. Ik ben de pubertijd allang voorbij en was, toen ik 15/16 was, net zo ''stoer'' als jullie en dacht ook altijd alles beter te weten.

Jullie zien of willen gewoon niet inzien dat hier consequenties aan verbonden zitten voor Helpmij.nl, mocht die chatroom gigantisch uit de handlopen.

Helpmij.nl bestaat al langer dan die chatroom.

-edit-

Dit kan wat mij betreft dicht hoor M@rio.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan