chatroom helpmij.nl Onder MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik bedoel:

In het gesloten topic heeft de admin in mijn ogen zeer duidelijk uitgelegd en nog meerdere personen hoe de vork in de steel zit en hoe het eventueel op te lossen is.

Ga dan met HUN in discussie en open dan niet nog een topic over het onderwerp

Geplaatst door Muurhond

Mag je best weten; 19. Ik ben de pubertijd allang voorbij en was, toen ik 15/16 was, net zo ''stoer'' als jullie en dacht ook altijd alles beter te weten.

Jullie zien of willen gewoon niet inzien dat hier consequenties aan verbonden voor Helpmij.nl, mocht die chatroom gigantisch uit de handlopen.

Helpmij.nl bestaat al langer dan die chatroom.

Consequenties waar heb je het over je bent nog nooit op die chat geweest!!!

ga daar eerst is een STIEKEM kijkje nemen voodat je van die idiote dingen UITKRAAMT! en ik denk niet alles beter te weten jij denkt dat door binnen 2 minuten dat andere topic half door te lezen! lees dat eerst tot in de puntjes uit!

Geplaatst door edwin1986
Het is gewoon 1 groot machtsspelletje!!!
Ik denk dat Held en Sebastiaan (beide Admin) duidelijk genoeg hebben aangegeven om de mail af te wachten.:rolleyes:

Het blijft dus erg zinloos om deze discussie voort te zetten.
Zo als Muurhond al aangeeft, kan www.Helpmij.nl problemen krijgen als er in die chat dingen voorkomen die tegen gesteld zijn met de regels van Helpmij.nl.

@ Muurhond,
BSA bedoel je mischien?

Laatst bewerkt:
@muurhond,

Ik heb de mod van deze sectie al ingelicht.

Aan de overige leden van deze site.......laat aub dit onderwerp rusten zodat de heren verder geen aandacht meer krijgen

Geplaatst door m@rio
@muurhond,

Ik heb de mod van deze sectie al ingelicht.

Aan de overige leden van deze site.......laat aub dit onderwerp rusten zodat de heren verder geen aandacht meer krijgen

Tsjappie!!

Geplaatst door crash

Ik denk dat Held en Sebastiaan (beide Admin) duidelijk genoeg hebben aangegeven om de mail af te wachten.:rolleyes:

Het blijft dus erg zinloos om deze discussie voort te zetten.
Zo als Muurhond al aangeeft, kanwww.Helpmij.nl problemen krijgen als er in die chat dingen voorkomen die tegen gesteld zijn met de regels van Helpmij.nl.

@ Muurhond,
BSA bedoel je mischien?

Dat was em ja, de BSA. :)

Zoals ik in dat vorige topic ook al aangaf je hebt met een aantal zaken te maken en 1 daarvan is de wet.
en wel de merkenwet.

wat zegt deze wet

HOOFDSTUK I. INDIVIDUELE MERKEN

Artikel 1

Als individuele merken worden beschouwd de benamingen, tekeningen, afdrukken, stempels, letters, cijfers, vormen van waren of van verpakking en alle andere tekens, die dienen om de waren van een onderneming te onderscheiden.

Evenwel kunnen niet als merken worden beschouwd vormen, die door de aard van de waar worden bepaald, die de wezenlijke waarde van de waar beïnvloeden of die een uitkomst op het gebied van de nijverheid opleveren.

De rest mogen jullie lezen op

http://www.ivir.nl/wetten/nl/bmw.html

Helpmij.nl is al geruime tijd in gebruik en ingeschreven bij de KvK daardoor wordt het als als "merk" beschouwd( zie stukje benamingen enz ).
Alleen daarom al zou je problemen kunnen krijgen door helpmij.nl te gebruiken als naam voor een chat box die volgens jullie het zelfde doel heeft als dit forum.
Kom niet weer aan met het verhaal dat het een NL wet is en dus niet zou gelden voor msn want deze wet is wereldwijd geldig.
Als groot voorbeeld noem ik dan de bekende rechtzaak tussen moerstaal met netschaap en het grote amerikaanse bedrijf AOL Time Warner (eigenaar van Netscape) http://www.webwereld.nl/nieuws/15272.phtml
http://www.webwereld.nl/nieuws/15064.phtml

Dit wordt dus weer een zinloze discussie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan