chatten kan niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

anabel

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Berichten
956
Hallo alleman,

In sommige programma's kan ik niet binnen, zo krijg ik ipv een knop om te chatten een grijs vlak met een koffiepot!!! Wat moet ik doen???

groetjes,
 
Geplaatst door anabel
Hallo alleman,

In sommige programma's kan ik niet binnen, zo krijg ik ipv een knop om te chatten een grijs vlak met een koffiepot!!! Wat moet ik doen???

groetjes,
volgens mij ligt het dan aan je JVM
download vanaf http://java.sun.com/getjava/ ff de nieuwste java virtual machine (JVM)
 
Laatst bewerkt:
Hoi aajeetee,

Heb de laatste Java maar zie toch alleen maar een koffiepot?!
 
Heb nu alle virtuele machines van Java en Microsoft en zie nog steeds een koffiepot of een leeg grijs vlak. Tja, wat nu???
 
Dit staat onderaan de pagina: "Indien de chatknop hierboven niet verschijnt is er iets mis met de Javaversie
op je PC. Place.to.be raadt iedereen aan om te surfen met de Opera-browser.
Je kan de Windowsversie van dit programma hier gratis downloaden."
Daartussen staan wat links.
Ik kan trouwens alles wel zien, Windows 98 se IE 5.5
 
Alles op standaard zetten in IE wil ook niet? Heb je een firewall? Beveiliging lager zetten, site toestemming geven, ad blocking uitzetten, afijn van die dingen dus. Verwijder ook ff je tijdelijke internet-bestanden. (in IE/Extra/Internet-opties) Mogelijk ook je cookies.

P.s: die site ligt er nu uit, misschien hebben ze zelf wel wat probs.
 
Hoi,

Wat ik ook probeer, overal waar ik wil chatten krijg ik een grijs vlak. Ik heb alle VM's downgeload en geïnstalleerd en ben nu ten einde raad. Ook aan de internet-instellingen of mijn Firewall kan het niet liggen. Wie kan mij helpen?
 
De laatste tijd heb ik ook problemen met Java en heb ook geen idee waar het aan kan liggen. Zowel JVM van Microsoft als die van Sun geinstalleerd en dan nog zie ook ik op bepaalde sites bepaalde java dingen niet verschijnen, maar hoe dan ook, als je de plugin gedownload hebt, krijg je deze melding:
"When you see the coffee-cup logo below, the current version is installed on your system.: dan moet het OK zijn.

Heb je in de browser bij geavanceerde instellingen Java wel aanstaan ?
 
Hoi Frederik,

Ik heb heel de java eruit gesmeten en alles werkt nu perfect,

groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan