Chatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Kan je met een pocket-pc schatten om het even waar je bent en draadloos?
Ten tweede hoeveel betaal je ongeveer ervoor en hebben alle pocket pc's een toetsenbord?

Laatst bewerkt:
De eerste zin is voor mij abracadabra...

De tweede zin is makkelijker te begrijpen:

De prijzen variëren per model en per fabrikant aangezien de ene meer mogelijkheden heeft of een snellere processor. Je zult dus moeten uitzoeken waarvoor je hem precies wilt gaan gebruiken.

Alle PDA's hebben een toetsenbord, de ene heeft echt een heel toetsenbord op het apparaat maar ze hebben allemaal een virtueel toetsenbord die op het touchscreen verschijnt en waarmee je door middel van het pennetje (stylus) kunt typen.

Ik heb je topic titel maar even aangepast.:)

Oke, dan kan ik ook wel antwoord geven op je vraag over chatten.

Er zit standaard Messenger for Pocket PC op.

Over het altijd en overal chatten zijn twee antwoorden.

Het kan altijd en overal wanneer je een smartphone neemt (= PDA + telefoon) dan kun je via GPRS internetten en dus ook Messenger opstarten.

Wil je echter geen smartphone maar alleen een PDA dan ben je afhankelijk van draadloze netwerken in de buurt van je toestel waarop je kunt inloggen (Dus deze moeten of onbeveiligd zijn of jij moet het wachtwoord kennen zodat je er op kan inloggen.)

niet veel pocket pc's hebben een toetsenbord,, maar een touchscreen ,, en daarin kun je instellen of je een toetsenbord wil in het touchscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan