CHEAT?? C&C Tiberian sun

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Wie heeft een trainer die werkt voor het spel:
Command & Conquer Tiberian Sun

Mijn besturingssysteem is Win XP-pro.

Ik heb er al z'n 30 gedownload maar geen van allen werken onder win-XP (ze doen het wel op win 98) maar ja daar heb ik niets aan.

Dus wie heeft een werkende trainer voor het spel Command & Conquer Tiberian Sun voor win XP??

Alvast bedankt voor de reactie's

Heeft vaak meer te maken met de versie van het spel, is het versie 1.0 of 1.1, niet met XP, check de versie van het spel (staat meestal in het opstartscherm of in het opties scherm and check dan voor welke versie de trainer is.

C&C spellen zijn tof trouwens :)

00HUNTER00,

Bedankt voor je reactie ik heb het nagekeken het is versie 1.0 maar ik heb gezocht maar ik kan geen trainer vinden die werkt.

Rooy,

een welgemeend en hartelijk advies van een Westwood RA2 speler:

laat die trainer zitten !!!!

Ik erger mij dus echt dood als er weer eens iemand tijdens een online game op de een of andere toetscombinatie moet drukken : het resulteert steevast in een foutmelding van RA2, met als gevolg dat voor alle 4 de spelers, inclusief de cheater zelf, het spel ten einde is en je allen de game uitgeknikkerd wordt. (En da's leuk na een half uur spelen of zo, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Ik neem aan dat het voor Tib.Sun niet veel anders werkt als voor RA2.

Ik speel al jaren Westwood games en heb nog nooit een cheat of een trainer gebruikt en ik win zo'n 9 van de 10 spelletjes die ik online speel (oke, oke, misschien overdrijf ik en win ik er 8,5 van de 10 :D ) maar echt, geloof me, het is zooooooooooo irritant dat het spel door een fout wordt beeindigd als een van de andere players weer zonodig een trainer moet gebruiken.

En of jij de trainer alleen gaat gebruiken voor off-line games.............. ik vraag het mij af...................

Ik bemoei mij met dingen die mij niet aangaan, dat is de terechte conclusie die een objectieve lezer na mijn verhaal zou kunnen trekken, maar ik wilde het perse even kwijt !

Geplaatst door gast0225
Rooy,

een welgemeend en hartelijk advies van een Westwood RA2 speler:

laat die trainer zitten !!!!

Ik erger mij dus echt dood als er weer eens iemand tijdens een online game op de een of andere toetscombinatie moet drukken : het resulteert steevast in een foutmelding van RA2, met als gevolg dat voor alle 4 de spelers, inclusief de cheater zelf, het spel ten einde is en je allen de game uitgeknikkerd wordt. (En da's leuk na een half uur spelen of zo, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Ik neem aan dat het voor Tib.Sun niet veel anders werkt als voor RA2.

Ik speel al jaren Westwood games en heb nog nooit een cheat of een trainer gebruikt en ik win zo'n 9 van de 10 spelletjes die ik online speel (oke, oke, misschien overdrijf ik en win ik er 8,5 van de 10 :D ) maar echt, geloof me, het is zooooooooooo irritant dat het spel door een fout wordt beeindigd als een van de andere players weer zonodig een trainer moet gebruiken.

En of jij de trainer alleen gaat gebruiken voor off-line games.............. ik vraag het mij af...................

Ik bemoei mij met dingen die mij niet aangaan, dat is de terechte conclusie die een objectieve lezer na mijn verhaal zou kunnen trekken, maar ik wilde het perse even kwijt !

Posted to argree @ Pasja

Cheaten is echt verschrikelijk iritand en je kunt beter veel trainen als dat je vele cheat. Als je verliest leer je daar van als je cheat niet

Cheaten in single player kan ook hoor :rolleyes:

Maarre kijk eens op www.thecheatersguild.com misschien kan je ipv een trainer cheats gebruiken?

Oh en Dolphin maak je sig ff wat korter is erg storend zo'n half verhaal onder elke post van je.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan