• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verlofregistratie met automatisch opvullen uren wettelijk, bovenwettelijk en extra bovenwett. verlof

ron1970

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2013
Goedenavond Excellers, ik ben bezig een sheet te maken waarbij excel per maand de juiste uren opneemt in een tabel met "wettelijke verlofuren", "bovenwettelijke verlof uren" en "extra bovenwettelijke uren". Ik heb een opzetje bijgevoegd waarin ik onder het tabblad "januari 2025" geschreven heb wat exact de bedoeling is. Ik ben er zelf een tijd mee bezig geweest en kon de opvulling van de wettelijke verlofuren nog behapstukken maar daarna verzandde het in formules die reikten tot aan de zomervakantie maar die (uiteraard) niet werkten.
Graag zou ik dus wat hulp willen bij dit vraagstuk. Alvast veel dank!
Het opzetje is bijgevoegd.

Bijlagen

Ik zou er één werkblad van maken, dat maakt het leven een stuk eenvoudiger.
Voor de resterende uren, zie de formules in O37:O39.
Speel maar eens met de uren in M41 (intikken uuu:mm).

Bijlagen

Bedankt voor je hulp AHulpje,
Het is inderdaad eenvoudiger om het in een werkblad te maken maar het is de bedoeling dat elke maand (elk tabblad dus) een overzicht geeft van het aantal opgenomen verlof uren (in elk van de 3 klassen) waarbij rekening wordt gehouden met de maand(en) ervóór. Hierbij geeft cel m33 in elk werkblad de (evt.) opgenomen uren in elke maand aan en die in de tabel eronder worden opgedeeld in hetzij wettelijke verlof uren, bovenwettelijke verlof uren of extra bovenwett. verlofuren. Excuus dat ik niet helemaal duidelijk aangaf wat de bedoeling is.

Bedankt Emields en AHulpje voor jullie hulp! Volgens mij kan ik hiermee verder.
Goed (pinkster)weekend!

Terug
Bovenaan Onderaan