Cheat code voor world of warcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je betaald voor wow is dit onmogelijk en al zou je een code/trainer vinden zul je snel daarna gebanned worden.
maar ik heb wel een tip: ga mine dan verdien je snel veel geld en als je een lvl 40+ hebt kan je deadmines in en op de meeste servers zijn wool cloth veel geld waard heb zelf een keer 20 wool cloth voor 50g verkocht.

Laatst bewerkt:
Erhemm.... lvl 40 Deadmines? Het is bij lvl 17 goed voor groups. Misschien kan je hem solo'en met lvl 40. In de Fargodeepmine in Elwyn Forest is ontelbaar veel Copper Ore. Ook redelijk wat waard, alles oppakken dat je vind is ook een goede tip. Greenies altijd verkopen op het Auction House.

Hehe... altijd leuk om andere spelers te zien.

En 20 wool cloth voor 50G, je loopt nu uit je nek te kletsen want zoveel is Netherweave nog niet eens waard.

Ok

Is goed speel je nog wow zo ja zeg dan ff welke server dan kunnen we mis is samen spelen:)

Ik speel niet helemaal legaal, wel gratis :P Kan je dat truucje nog wel eens uitleggen.

EDIT: Ken je blijkbaar al :P

Laatst bewerkt:
welke server

ik speel op server ravencrest met de realmist

Laatst bewerkt door een moderator:
en ik zet het op slot.
ik ga overleggen of dit wel binnen de huisregels van Helpmij.nl past.

Helaas valt dit niet binnen onze regels dus verboden.
Topic blijft op slot.

zie dit: Vragen met betrekking tot de cheats in een multiplayer mogen hier niet gesteld worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan