cheat engine

Status
Niet open voor verdere reacties.

supremer

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
is er een mogelijkheid om deze undetect te maken zo ja help mij aub even ermee
alvast bedankt

Beetje meer info zou fijn zijn.

Waar wil je dit voor gebruiken? Waar gaat het om, welk spel.

Multiplayer? zo ja, dan ga je hier geen antwoord krijgen. Cheaten is niet toegestaan bij multiplayer games.

ik ga het gebruiken voor me eigen spel zodat ik het meer onvindbaar kan maken
is het wel mogelijk?

Sorry, maar ik begrijp echt niet wat je nou precies bedoelt/wilt.

Leg het nog eens goed en duidelijk uit wat je wilt doen en waarmee.

ik moet cheat engine undetect maken dat is het eenigste hoef alleen te weten hoe ik ga het niet illegaal gebruiken zit ik dadelijk in de gevangenis

Sorry hoor, maar als je fatsoenlijk geholpen wilt worden zal je ook een duidelijke vraag moeten stellen.

Misschien kan het bij het ene spel wel en bij het andere niet en dergelijke. Vandaar dat ik vraag om meer en duidelijk info van jou kant.

Maar als je dat niet wilt geven, ben ik er verder klaar mee nu.

Succes verder

het enigste wt ik moet is cheat engine undetect maken voor mijn antivirus van mijn spel snap je t nu?

Hé doe eens even rustig aan man, ik heb geen idee waar je het over hebt, en als je 3x herhaalt wat wij niet snappen schiet het ook niet op. Als je hulp van iemand wil, moet je ook aardig tegen hem/haar zijn, anders zit je hier volgend jaar nog te schelden op alles en iedereen.

Tot ziens.

Ten eerste willen we weten welk spel, de cheat engine voor counter strike is niet die hetzelfde als die van world of warcraft dus dat is fijn om te weten wil je geholpen worden, daarnaast moet je de cheat engine bij de "niet scannen" optie zetten in je virusscanner.

ok, als je die engine in een map hebt staan, moet je naar je virusscanner gaan daar kun je mappen kiezen die die niet moet scannen en als je die map toevoegt moet het als het goed is lukken.

Snappen jullie ook niks:P
hij heeft een eigen spel en daarvoor wil hij cheatengine voor gebruiken en zijn virusscanner die blokkeerd hem? Maar zoals G4M3R al zijn je moet dat ding gewoon toevoegen als toegestaan ding, zodat hij hem niet blokkeerd.
En wat voor game maak je (interesse)

Maar als je de vraag wil sluiten kan je dat zelf doen door op vraag opgelost te drukken;)

ik heb nog 1 klein vraagje weet iemand een download link van Microsoft Kernel-Mode Driver Framework (latest version) ik vind namelijk geen werkende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan