Cheat uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo

ik ben in GTA Vice City al best wel ver. Nu heb ik voor de grap eens een cheat gebruikt dat ik een snelle auto kreeg (natuurlijk cheat ik niet bij missies). Maar nu heb ik een missie gehaald en staat er als ik hem wel opslaan dat ik een cheat heb gebruikt en dat als ik hem dan opslaat iets fout gaat met mijn save games ofzo. Heeft er iemand een ´cheat´ om die cheat uit te zetten.
Wie o wie...

Weet je dat 100 % cker, waar bazeer je dat op ?

Niet saven als je cheat. Probleem is dat ie dan die cheat meeneemt in de savegame en dat kan problemen/irritaties opleveren.

Heb et meegemaakt met GTAIII destijds en dat zuigt zwaar. Wil je es normaal spelen, wil dat niet meer omdat de cheat(s) weer aan wordt gezet.

nou, ik gebruik gewoon cheats in gta-vc, bij mij geeft iej dan wel dat venstertje weer van warning, maar ik save gewoon, nog nooit problemen gehad, bij mij, als ik de game weer laad dan zijn alle cheates verdwenen

Geplaatst door roelieboelie
nou, ik gebruik gewoon cheats in gta-vc, bij mij geeft iej dan wel dat venstertje weer van warning, maar ik save gewoon, nog nooit problemen gehad, bij mij, als ik de game weer laad dan zijn alle cheates verdwenen

Bij mij bleef de cheat enabled in GTAIII. Of dat nog zo is in Vice City weet ik zo niet.

Maarjah misschien als het spel ziet dat je code's gebruikt, dat je niet alle opdrachtgevers kan halen enz. dus dat je minder mogelijkheden krijgt..

P.s na het herstarten van de computer, en het laden van de game, probeerde we hem weer te saven.. en toen zei hij niks over cheats :confused:

Probleem 'opgelost'.. :thumb:

Tjah... heb het spel nu uitgespeeld :D , ben bezig met de hidden packages ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan