Cheat voor Mario Kart Wii

Status
Niet open voor verdere reacties.

NPS25

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
ik ben op zoek naar cheats voor Mario Kart op de Wii!
en dan bedoel ik geen trucjes om zo'n schildje te ontwijken maar een cheat...
want een keer in multiplayer was er iemand die gelijk na de start en bom gooide!
nu zou ik graag een cheat ofzo willen voor singleplayer

ik hoop dat de vraag een beetje duidelijk is,:)
(ik wil dus cheats voor Mario Kart Wii)

De groeten,
NPS25

Als iemand online meteen na de start een bom gooit, dan heeft deze persoon de wii gehacked, dwz hij kan zelf instellen wanneer hij welk voorwerp krijgt (genoeg filmpjes op youtube te zien van dit soort personen). Dit is 100% illegaal en zou ik dus niet proberen. Er zijn wel andere trucjes:
- bij een bike een wheelie doen om meer snelheid te krijgen
- trucje doen in de lucht bij een jump
- rode schildjes ontwijken met banana's, etc.

ik heb heel veel op internet gezogt en gegoogleld maar dan vind ik alleen standaard dingen die ik al weet zoals DJ14 al zei: schild ontwijken met banaan en stunts doen enzo.
maar ik heb niet echt cheats gevonden...

In principe zijn er niet echt veel meer trucjes om snelheid te winnen. Nog een paar belangrijke:
- Snelle start: Wanneer het getal "2" net begint weg te vagen bij het aftellen voor de start, druk dan gas (2) in op de wii remote
- Blauw schild ontwijken: Wanneer er een blauw schild nadert, hangt hij altijd eventjes stil in de lucht boven je kart. Druk op dat moment op B als je een paddestoel hebt. Het schild zal achter je neer slaan.
- Snelle start bij terugzetting op baan: druk precies op het moment dat je weer land gas (2) in op je wii remote en je krijgt een snelle start.
- POW (gedeeltelijk) ontwijken: Net voordat de derde dreun van POW komt, maak je een wheelie en je zult vrijwel geen last hebben van de POW.
Verder zijn er nog afsnijroutes voor ieder circuit, typ hiervoor op google iets in als "shortcuts mario kart wii"

Dan neem ik aan dat je cheats bedoelt die je moet invoeren, zoals een code.

Jij vond niets, ik vond niets, lijkt erop dat ze er dan dus ook niet zijn en dt je het met de trukjes en hints moet doen.

Dan heb ik voor deze game een beetje pech, maar toch bedankt voor de reacties:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan