cheats edgeworld van kabam.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

naruto1234

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2012
ik ben al een tijdje op zoek naar de manier hoe ik cheats voor edgeworld kan gebruiken maar ik kan het niet vinden. weet iemand hoe ik dat moet doen?

greetz:confused:

hallo
de egeworld is een free 2 play facebook spelletje toch?
dan is het niet mogenlijk om te cheaten
egeworld verdient zijn geld als het free 2 play is aan een micro transactie model (ofzo)
dat betekend dat jij geld betaald voor ingame spullen
door mensne cheats te laten gebruiken gaan mensen geen geld uitgeven maar gewoon cheaten omdat dit gratis is

groet Asusman

edgeworld

je zou denken dat het van facebook is maar facebook is maar een sponsor van hun
het officiele spel is van kabam.com

daar heb je ook meer spullen maar je kan er weldegelijk cheaten er zijn namelijk mensen die als er nog geen dag een nieuwe wereld is al na 2 uur lvl 150 zijn dat is zonder cheaten onmogelijk

dus misschien wist jij er wat vanaf

cheats zijn door de makers in het spel gzet ik dnek eerder dat deze mensen dan hacken/bugs of glitches (fouten in het spel) gebruiken/ grondstoffen of andere dingen krijgen van andere spelers/ echt geld betalen.
:D
soms staan er ook hacks online te koop deze moet je mee opassen en zijn vaak scam
de gratis versies vaak virusen ;)

groet menno

bedankt ja ik zat al te denken ik ga er niet voor betalen heb al wel eens credits op gekocht en ga dat binnenkort weer doen maar als iemand in 1 dag lvl 200 is dat kan namelijk niet maar die hacken dan waarschijnlijk zou wel willen weten hoe het werkt want zoiets moet je jezelf aanleren natuurlijk zou wel mooi zijn lekker snel levelen:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan