Cheats voor auto's zoals bmw,mercedes etc... ( GTA IV )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy030

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2011
Berichten
31
Hallo,

Mijn vraag is ik zie zoveel filmpjes over het internet dat een persoon op GTA IV in een bmw of mercedes of iets dergelijks kan rijden hoe is dat mogelijk? Zelf vind ik de bmw etc.. hele mooie auto's voor in een gta spel te spelen maar helaas weet ik nog niet hoe ik die in het spel krijg.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Om deze mods teinstalleren heb je Spark IV nodig, als je op youtube kijkt dan kan je precies zien hoe het moet
 
Oke ik wil voorstellen dat iemand die mijn van stap a tot z kan helpen auto's in het spel te krijgen zodat ik het zelf na de hand kan doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Randy, het is hoogst ongebruikelijk om geld te bieden voor hulp; ik heb je opmerking daarover verwijderd. Ook houden we alle correspondentie graag op het forum zodat anderen er ook nog wat aan hebben, dus je hoeft je emailadres niet te geven.
 
mijn excuus voor het ongemak ik hoop als nog goed geholpen te worden
 
IK HEB MIJN VRAAG DUIDELIJKER GEMAAKT!

Ik open spark iv dan krijg ik de melding ( wilt u het volgende programma van een onbekende uitgever toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen? ) Daarbij druk ik op (ja) Dan staat er ( Could not find the GTAIV game directory. Please select the directory containing GTAIV.EXE) als ik dan bureaublad selecteer komt het zelfde scherm terug.
Dan druk ik op annuleren dan krijg ik een error ( GTAIV.EXE is required to extract cryptographic keys for this program to function. SprakIV can not run without this file.

Wie o wie kan mij verder helpen.
 
Hallo,

Nee als ik op toestaan drukt dan krijg ik nog een scherm waar ik het wil openen als ik dat doe krijg ik een scherm waarboven vermeldt staat: Could not find the GTAIV game directory. Please select the directory containing GTAIV.EXE

Waaruit ik kan kiezen uit OK of annuleren als ik op OK drukt dan krijg ik het zelfde scherm weer terug?
 
Laatst bewerkt:
Zou je hier even een printscreen van willen maken en ff posten?
 
Ik begin met te downloaden via deze link (SparkIV) http://www.gtainside.com/en/download.php?do=download&id=28310 dan wil ik het sparkIVexe openen uit de winrar map en dan krijg ik eerst de melding wilt u het volgende programma van een onbekende uitgever toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen? daarbij druk ik op oke en dan krijg ik dat scherm opnieuw en opnieuw.... maar sparkIV opent niet moet ik wat bij voorbaat downloaden of doe ik iets fout?
 
Ik vind het raar als ik hem open dan kan ik gwoon modden.

als je dat venster krijgt ga dan naar map Rockstar games (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) en dan kijken of je dat icoontje van gta ziet
 
Ik heb geen gta op mijn computer het is voor m'n PS3 moet ik dat eerst downloaden of hoe zit het sorry ik heb op dit gebied weinig verstand.
 
Maar dat heb je niet gezegt dat het voor de ps3 is, en dit is volgens mij niet mogelijk heb zelf namelijk ook een ps3 en als dit wel lukt dan is de kans groot dat je straks niet meer online kunt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan