cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.
dag roytjoo,ze zeggen iets over het hitman ini.bestand ik weet niet wat dat is en kan dat nergens vinden dus weet ik niet waar ik die cheats moet induwen

Het bestand heet: Hitmancontracts.ini
Als je die even opzoekt met de windows zoekmachine, dan zal je die zo moeten hebben.
Die open je dan met het windows kladblok en voeg de volgende regels daarin toe:

EnableConsole 1
EnableCheats 1

Staat duidelijk uitgelegd :)

Gewoon 'zoeken'op je pc neem ik aan :)

hey ik heb hitman contracts op de pc en mijn neef heeft hem ook op de pc maar bij mijn neef in het tweede level van hitman zie je een rode loper uitliggen en al bij mij is dat allemaal niet zo en ik weet niet waar ik dat moet veranderen in de opties kan iemand me helpen:( want ik vind het zo jammer dat je dat allemaal niet ziet in zoon cool spel

groetjes hitgilles:cool: :thumb: :p

Wel lezen wat er gezegd wordt he? :)

hey killermenace
ik heb in start geweest en dan zoeken en dan bestanden of mappen ik heb dan ingeduwd hitmancontracts.ini maar helaas heeft hij niets gevonden :( kan iemand me helpen:) :)

Laatst bewerkt:
ik zou het niet weten moet er dan zoon bestand in de map zitten maar ik denk dat er geen bestand in de map zit die op .ini eindigt

Er moet zo'n bestand in de map staan.. Dit zijn bestanden die nodig zijn voor de configuratie van het spel.

ik ga in start en dan duw ik programmas en dan eidos en dan hitman contracts en dan zie ik web links,play hitman contracts,restore default settings,unninstal hitman contracts en view readme dit is het eenigste dat ik zie kan je me helpen

ik vind daar dus nergens hitmancontracts .ini bestand

killermenace,zeg eens stap voor stap waar ik heen moet bv.moet ik beginnen met in start te gaan en dan programma's ofzo:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
hey thanks nu weet ik het. ini bestand staan maar ik weet nog steeds niet waar ik die cheats moet induwen en ik weet ook niet welke cheats ik moet nemen kan iemand me helpen:) :cool: :o

groetjes hitgilles

Het bestand heet: Hitmancontracts.ini
Als je die even opzoekt met de windows zoekmachine, dan zal je die zo moeten hebben.
Die open je dan met het windows kladblok en voeg de volgende regels daarin toe:

EnableConsole 1
EnableCheats 1

Staat duidelijk uitgelegd :)

dus....: (die heb je gevonden) dubbelklikken op Hitmancontracts.ini. Dan opent die in kladblok. Dan zet je die regels:
EnableConsole 1
EnableCheats 1
erbij.

of als er staat EnableConsole 0 dan maak je daar 1 van. Zelfde voor EnanbleCheats.

hey ik kan nu cheats induwen als ik op die 2 3 toets druk want dan verschijnt er een grijs vak en daar moet ik ze induwen maar de cheats in hoofdletters werken niet bij mij:(
dus moet ik de cheats gebruiken die niet in hoofdletters staan maar heeft iemand een cheat voor boxing mode

groetjes hitgilles:evil: :cool: :thumb:

Laatst bewerkt:
laat maar zitten maar als je toch een cheat weet voor boxing mode zeg het me dan:D

groetjes hitgilles:cool: :thumb: :D ;) :) :p

hey,ik heb hitman contracts op pc en bv.in het eerste level moet je normaal gezien bloed zien in die lange gang waar al die dode hitmans liggen ik zie dat niet:confused:

weet iemand hoe dit komt

helpmij alsjeblieft
en weet iemand ook een cheat dat je met je handen kunt vechten

groetjes hitgilles:D :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan