cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,ik heb hitman contracts op pc en bv.in het eerste level moet je normaal gezien bloed zien in die lange gang waar al die dode hitmans liggen ik zie dat niet:confused:

weet iemand hoe dit komt

helpmij alsjeblieft

groetjes hitgilles

Misschien is het een idee om de manual, die bij heet spel zat toen je het kocht, eens door te lezen. Eens kijken of je systeem de juiste eisen heeft of dat je gewoon in de opties een en ander uit hebt staan.

hey lita112, wat is de manual en waar kan ik dat vinden en van die opties bedoel je dan dat ik moet hitman spelen en dan opties klikken en kijken wat er uit staat

groetjes hitgilles:D :thumb:

Laatst bewerkt:
Maual is de handleiding van het spel, staat wel op de cd, op je harde schijf of in het doosje waarin het spel zat. En inderdaad bij opties kijken wat er uit staat.

huhh?

hey,litta12

kan iemand me helpen met god of war 2 ik moet een ridder redden en een beetje verder

is er een groot monster ik heb dat monster verslagen dan moet je op touw na dat touw kom je bij die ridder maar hij is al dood daar zie je dan een poortje ik doe het open en zie daar een standbeeld en er boven groen licht maar ik weet niet wat ik moet doen

kan iemand me helpen A.U.B.:)

groetjes hitgilles:D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan