Check deze site ff

Status
Niet open voor verdere reacties.

royduin

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Check deze:
Link verwijderd

Ik zou graag willen weten wat jullie er goed en slecht aan vinden. Dan zou ik ook nog wat tips willen over beter beveiligen van een inlog systeem en misschien nog wat andere goede tips!

Roy

Laatst bewerkt door een moderator:
wel mooi, alleen zie ik geen 'header'
en op de pagina's waar de pagina hoger is dan het scherm plakt de site zeg maar aan de browser vast. Misschien kan je daar nog 10px wit doen ofzo.

En hoe kunnen wij nou zien hoe we je inlogsysteem kunnen verbeteren? We hebben geen php code of iets dergelijks. En je tekst indeling is niet aantrekkelijk. Vooral op de startpagina is dit gewoon een lap tekst wat me niet echt trekt om te lezen.

edit: zie nu je header wel, laat dus erg traag. En vind de header totaal niet mooi, hij past niet bij de rest van de site. Je portfolio afbeeldingen laden ook heel langzaam.

De afbeeldingen in de portfolio zijn nogal groot, die moet ik nog even kleiner maken een een png afbeelding van maken.
Dan de website is nogal traag doordat me hosting server nogal traag is..

Ik heb een deel van ditscript gebruikt voor het inlog systeem: http://en-ook-deze-link-is-verwijderd.nl
Is die veilig genoeg? Wat kan er nog extra bij? Ik heb al dat als er 3x een verkeerd wachtwoord ingetoetst wordt dat je een IP ban krijgt.
Verder nog tips?

Roy

Laatst bewerkt door een moderator:
Slecht aan je site is, dat er warez in staan.
Daarom verwijderen we de link ervan.
En als je een download-link post, en je haalt het laatste stuk van de link weg, dan zitten we weer bij de warez.

Topic kan wel dicht nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan