[check] Dutch Webmasters .NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

acid007

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Hallo mensen,

Vandaag is Dutch Webmasters online gegaan. Na lang offline te zijn geweest zijn we dan eindelijk online. Met een nieuw design, Membersysteem en nieuwe scripting.

We hebben nog geen forum maar daar willen we snel mee komen. We wouden de site niet laten wachten totdat het forum online was dus hebben we hem alvast open gezet.

De site heeft nog niet superveel scripts en artikels dus die mag je altijd toevoegen zelf.

Wat vinden jullie ervan ???

de url is http://www.dutchwebmasters.nl

Ziet er zeker goed uit. Mooi overzichterlijk, de kleur is ook goed. prima dus,, complimenten :)

Laatst bewerkt:
Ik vind hem een beetje kaal,en te licht.Er springt niet echt iets uit. :confused:

Het is juist goed dat de site niet te druk is. Ik vind het leuk wel lekker surfen zo rustig

Ik neem me bij deze voor om niemand meer af te kraken op spelfouten :)

En het had inderdaad wel iets origineler gemogen, denk niet dat het ook zin heeft om nóg een webmaster resource portal op te zetten, al is je site verder goed hoor.

Bij de scripts zou ik ook highlighting doen, al had je daar gisteren wat probleempjes mee ;).

Er bestaat ook highlighting voor Visual Basic (Script) etc, kijk hiervoor op http://www.pscode.com :).

Mocht er mij nog wat te binnen schieten dan hoor je het direct.

[edit]
Je moet op de main pagina's met scripts en artikelen etc even bij iedere sectie even zetten hoeveel scripts of artikelen blabla het bevat.
[/edit]

Laatst bewerkt:
ja idd die problemen zijn zo-goed-als opglost behalve het highlighten wat hij dus niet doet. Dan loopt ALLES vast.

Maar de site vind ik toch wel aardig gelukt :o

Ziet er idd goed uit hoor! mijn complimenten!
alleen vind die redirect nogal iri!
dan krijg je zo'n tekst van "dutchwebmasters.net - 1 moment geduld aub"

Overzichtelijk, rustig. Jammer dat bij de poll de tabelrand niet doorloopt en dat de vraag tegen de rand aan staat.

Een hele mooie site, maar kijk alsjeblieft nog eens goed naar de tekst die je gebruikt. Desnoods laat je de spellings en grammaticacontrole van Word er eens over heen gaan. En gebruik ook leestekens, dit is erg belangrijk.
Hier een paar voorbeelden.
bv. "Opgericht een aantal jaar geleden"
of
"In de loop van de jaren veel veranderd qua lay-out en qua naam"

hoi acid,

Misschien, voor nitwitts als ikzelf, ook een kleine uitleg bij de scripts WAAR deze geplaatst moeten in de html (head? body? etc.)

Groet,
Leintje

Mischien een beetje mierenn**ken maar die tekst in het logo kan je beter veranderen in : Online webmaster communitie en dat voor jou weglaten. Das wat minder opdringerig. De keuze's voor de poll zou ik een spatie of 2 naar rechts doen (anders was het een backspace of 2 :>). Het nut van die schaduwen die ik niet echt. Het is nu nog rustig maar als je later meerdere boxen hebt (laaste forum berichten, PB, Laaste artikellen, Gebruikers ingelogd) word het erg onrustig.

Zie maar wat je er mee doet :>
Gtrz dolfhin

ik vind de site er goed uitzien, overzichtelijk en duidelijk

Geplaatst door acid007
Wat vinden jullie ervan ???
[/url]
De site op zich ziet er netjes en verzorgd uit. Storend is de poll (reeds eerder opgemerkt).

Onderaan heb je een overzicht van je reseller activiteiten. Dat staat nergens dat het over hosting gaat. Misschien even een duidelijke titel erbij zetten?

Ze verkopen toch geen tandenborstels? Het is een webmastercommunity :p.. maar een titel erboven is wel mooi ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan