Check Gambiavoorpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het kopieerd naar word en daar spellings- / en grammaticacontrole doet;)

Ik zou het lettertype en eventueel kleur van de tekst aanpassen.
Vb dat denk ik goed zou passen : Donkerblauw met als lettertype Verdana ofzo.

Ook zou ik de menu een andere lay-out geven. ik zou alle menu items naast elkaar zetten. Dat komt professioneler over.
Een menu waarbij alles onder elkaar staat, plaatst men meestal links naast de tekst ;)

Dat is wat ik zou doen. Je doet er mee wat je wilt ;)

waarschijnlijk(!):).
Verder, de layout is.., best saai, een beetje hoekig.

De layout word aan gewerkt & hoe kun je de Hoekigheid veranderen?

mathid zei:
Ik zou het lettertype en eventueel kleur van de tekst aanpassen.
Vb dat denk ik goed zou passen : Donkerblauw met als lettertype Verdana ofzo.

Ook zou ik de menu een andere lay-out geven. ik zou alle menu items naast elkaar zetten. Dat komt professioneler over.
Een menu waarbij alles onder elkaar staat, plaatst men meestal links naast de tekst

Dat is wat ik zou doen. Je doet er mee wat je wilt

Kleuren & lettertypes worden aan gewerkt. Ik doe er zeker iets aan!

Google maar eens op Nifty corners. Dat is een stukje JavaScript waarmee je je hoeken kan afronden:thumb:!

Tips van ome James:

1. Pluis je CSS opnieuw uit en verwijder alle font-families. Gebruik één soort lettertype voor de hele site.
  2. Kleuren. Probeer kuler.adobe.com eens uit en stel een kleurenpalet samen dat bij elkaar past. Bruin met blauwe links met gele achtergronden. Beetje pijnlijk, een kleurenpalet helpt je daarbij.
  3. Zet geen "links" voor je menu. Het is een menu. Links zet je onderaan een artikel oid. Weg ermee, het wijst zichzelf wel uit! :)
  4. De achtergrondafbeelding is gevaarlijk want ze heeft een bepaalde lengte en staat op herhalen. De makkelijkste manier om dit op te lossen is je achtergrondafbeelding een niveau hoger te plaatsen, no-repeat te specifiëren in de CSS zodat hij niet herhaalt en in een achterliggend element een stukje bruine rand te hergebruiken als achtergrondafbeelding van de hele pagina (die dus oneindig repeat in alle richtingen).
  5. De inhoud moet groter. Hij staat in een vrij kleine iframe die op zich nog eens te laag staat. Lijn de iframe links uit ipv hem te centreren en maak hem breder. Geef de inhoud van de iframe wat margin mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan