Het is mij ook nog niet echt duidelijk waar je site over gaat!
Tips
1. Geef op het portaal een korte uitleg op je site.
2. Geef ook informatie, nu zie ik op het portaal alleen wat tekst staan over het MSN virus.
3. Probeer wat snel links op het portaal te zetten, zodat ik niet eerst naar het forum hoef!
4. Probeer een originele draai te geven aan je site, natuurlijk mag het over computers gaan en al dat soort dingen, maar zoek er dan iets bij wat nog niet zo veel te vinden is!
Moderator
Wil jij ook een Globaal Moderator worden?
Maak een topic aan en zeg waarom je het zou willen worden.[*]
Ook tegen zo'n tekst kan ik heel slecht tegen, ik heb zelf een website met forum:
http://forum.myblogsite.nl
Een vriend van mij was daar moderator, helaas heeft deze vriend alle berichten toen verwijderd van de gebruiker: "Andries" Zeer vervelend natuurlijk, daarom wil ik maar zeggen maak niet iedereen zomaar moderator!
Ik vind dat je het moet verdienen om moderator te worden!
Uiteindelijk is andries nu moderator op mijn forum, maar dat is hij niet geworden omdat hij een bericht had geplaatst met: "Ik wil graag moderator worden"
Ik heb hem moderator gemaakt omdat het een actief lid is, en hij verstand heeft van het onderwerp waar mijn website over gaat.
Kortom, haal die tekst weg!
Website
Ook mijn website is echt niet de origineleelste website, maar waar ik wel voor heb gezorgd is dat het net iets anders is dan alleen een website maken, ik heb gezorgd dat ook het onderwerp bloggen duidelijk naar voren komt, zo iets maakt je site net iets origineler dan de meeste andere sites!
Spelfouten
Ook moet je zorgen dat een groot deel van die spelfouten weg gaan, mijn spelling is ook niet de beste hoor, maar ik laat gewoon regelmatig mijn moeder mijn website doorlezen, die haalt dan al een hoop spelfouten eruit!
Ik weet dat kritiek krijgen heel vervelend is, maar wat het belangrijkste is, zorgen dat je site goede informatie geeft, zorgen dat je site iets orgineels heeft, het hoeft maar iets kleins te zijn!

En zorgen dat de bezoeker ook iets kan doen, bijv. reageren op een forum, maar dat heb je al!
Suc6
Joep