Check Mijn Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

smooky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
Hoi allemaal ik ben hier nieuwe en ik wil eigenlijk mijn forum aan jullie laten zien nou kijk gerust rond en als je wilt registreer je dan :)

[edit]
Dit forum bevat onderdelen die tegenstrijdig zijn met de huisregels van Helpmij betreffende warez.
Slot op deze post en link verwijderd.
Olav
[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie maar 3 secties? Wat is de doelgroep? Waar gaat het forum over?

nou mijn forum gaat over alles je kunt der alles vinden :$ van software tot muziek enzo je moet je natuurlijk eerst registeren voordat je alles ziet

dat lijkt me niet echt slim, dat je je eerst moet aanmelden voordat je pas alles kan zien.

Hoi,

Ik vind het mooi gemaakt. Alleen heb ik nog wel wat opmerkingen.

1. Kan je niet beter al die secties al van te voren laten zien. Want dan zullen mensen zich sneller registeren. Ze kunnen dan namelijke zien waar het hele forum over gaat.
2. Onderaan de pagina staat dit. Warning: (null)() [ref.outcontrol]: output handler 'ob_gzhandler' cannot be used twice in Unknown on line 0
Kan je misschien beter zien weg te werken.
3. En daar boven in zal ik je eigen logo zetten staat misschien wat beter. Nu staat er zo een standaard logo.

Maarre je forum ziet er prima uit!!!

Greetzz York

Geplaatst door smooky
Je moet je natuurlijk eerst registeren voordat je alles ziet

Dat vind ik maar niets. Ik wil eerst weten of dat aanmelden wel zin heeft. Nu weet ik totaal niet of ik het wel interessant vind. Je kan beter alles laten zien en aanmelden alleen verplichten als iemand een bericht wil posten.

Je kan ook op de voorpagina zetten waar je forum overgaat. Dan kunnen mensen zien waarvoor zei zich zouden aanmelden. Als je perse de secties niet wil laten zien als ze nog geen lid zijn.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan