Check mijn Rpg Game

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavalie

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Willen jullie ff kijken op mijn RPG Maffia Game??
ik zou graag willen dat jullie lid werden..
en misschien worden er zelfs paar mod..

ik zou super blij zijn als ik meer leden had.
ik ben er net aan begonnen dus..

www.mijnmaffia.nl/lunacrime:thumb:

Good job voor een eigen spel.
Ik hou niet zo van die click en maffia spellen,maar een spel maken is goed.
Mijn oude creatie's zijn echt Bully dirt.

bedankt maar wil je misschien ook inloggen en site doorsturen??

ik heb deze game al lang geleden ook eens op deze manier hier voorbij zien komen, klopt dat? een jaar ofzo geleden.

heb op je site gekeken maar kan geen enekel screen of movie over ingame zien, is dit een text game. waar je dus alles met text doet, en niet met beeld. vrees dat als dat zo is je weinig leden zult krijgen, vroeger in 1980 was dat leuk, maar tegenwoordig hebben we zulke fantastische game engines dat text games niet meer interessant genoeg zijn, voor de grote massa. ik weet dat een klein groepje trouw is gebleven aan deze vorm van gamen, maar persoonlijk ben ik van dat soort gamen afgestapt.
toch, als sp-leveldesigner met fpshooters moedig ik IEDEREEN aan die zelf met een spel(map/mod) of wat dan ook komt.
heb de uitvoerige handleiding gelezen op je site, en t klinkt allemaal erg goed, nu enkel dus hopen dat t geen text game is.

dus, is t dat, of niet. want hoe uitvoerig je ook bent over de rest, je rept echt met geen enkele info over de exacte spelvorm.
en dat is dan wel verbazend, of is dit om mensen binnen 'te lokken'. wat ik me niet kan voorstellen, want dat maakt enkel dat je leden aantal hoog is, met spelers die nooit meer terug komen. en ik kan me niet voorstellen dat t je daarom gaat, want wat zeggen een paar cijfertjes nu? beter is t om echt mensen te hebben die steeds terugkomen naar je game.
alhoewel, mocht t je om reclame op je site te doen zijn, tja, dan zijn die ***lige cijfertjes opeen weer wel belangrijk.

maar goed, mn vraag is dus;
is dit een text game, zoniet, zou je dan wat ingame screens en of movies kunnen laten zien.
want, zoals ik al zei, ben wel echt geinteresseert in iedere indie game developer en zijn of haar werk!!

leon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan