!!!Check mijn site!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Hey lui, ik heb een site gemaakt en hij is nu zo goed als af, nog een paar dingen aanpassen en dan is ie klaar. :) :D

www.the-dark.tk

Hier eventuele op/aanmerkingen, suggesties enz enz....

Alvast bedankt :thumb:

Ik zie dat je het met Frontpage hebt gemaakt.
Ziet er netjes uit; lekker rustig toch overzichtlijk.
Alleen had ik die navigatiebalk het liefst op elke pagina gezien.

Ik ben het eens met ADSL-er, menu kan beter op elke pagina. Ik ben zelf niet zo'n fan van Times New Roman op websites (ik vind Arial of Verdana lekkerder lezen) en ik vind dat de inhoud wel iets dichter tegen de header aan mag op de hoofdpagina. Er zit bij mij trouwens een fout op de pagina...

Laatst bewerkt:
Ik kom er niet op, krijg iets met Yahoo ofzo (Sorry, this site is temporarily unavailable! )

Ik krijg alleen de indexpagina, verder de foute Yahoo pagina's

Yep, over de bandbreedte heen:

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.

-edit misschien kan je hem beter bij je ISP hosten als je daar wat webspace hebt. dit is wel irri aan yahoo

Hey steef,
Bij mij opent de site ook niet goed.

Zie de bijlage voor de melding die ik en denk ik de andere hier ook krijgen.

Bijlagen

• site the dark.jpg
    site the dark.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 37
Ik ( The dark zusje) zal straks gelijk als hij thuis komt tegen hem zeggen dat het niet werkt!

Ik snap er helemaal niks van want net toen we alles aan het uploaden waren en aan het bekijken waren deed ie het perfect en bij ADSL-er & chrisgeerdink deed de site het ook nog ..... en ineens een paar minuten later werkt het niet meer ... Er is niks meer aan gedaan daarna dus das best wel vaag.... Maar wat er al gezegd werd over de bandbreedte kan wel kloppen ... gewoon in een keer waarschijnlijk te veel geupload ...
waarschijnlijk werkt het morgen weer!

In ieder geval bedankt voor de reacties.

De site doet et alweer. :)

-edit-

Nu weer niet :confused: (15.46uur)

Yahoo is echt bagger.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door nteusink
-edit misschien kan je hem beter bij je ISP hosten als je daar wat webspace hebt. dit is wel irri aan yahoo

Dat zou ik wel willen maar daar heb mijn zusje al een .tk domein op zitten en je kan niet 2x dezelfde url ingeven bij .tk want dat pakt ie niet.. :(

Weet iemand of lycos wat is, ik weet dat je daar ook webspace kan krijgen maar is dat ook wat....

Of een andere waar ik um op kan zetten??

AAlvast bedankt...

Owjah op dit moment werkt ie wel... 17.57 uur

Geplaatst door The Dark

Dat zou ik wel willen maar daar heb mijn zusje al een .tk domein op zitten en je kan niet 2x dezelfde url ingeven bij .tk want dat pakt ie niet.. :(

Weet iemand of lycos wat is, ik weet dat je daar ook webspace kan krijgen maar is dat ook wat....

Of een andere waar ik um op kan zetten??

AAlvast bedankt...

Owjah op dit moment werkt ie wel... 17.57 uur

Ik zit zelf by Lycos, maar niet voor een site, maar om tijdelijk rommel op kwijt te kunnen.

Is best wel vaak traag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan