check mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie rustige site ,en mooi he die papegaaien,echt mooie beesten zijn dat
succes verder met je hobby:D

Je afbeeldingen lopen tegen de 2 mb per afbeelding. Ik zou ze als ik jou was verkleinen naar +- 500kb of kleiner. Dit maakt het laden van een pagina stukken sneller.

Laatst bewerkt:
Robincon,

Er scheelt wat aan je papegaai afbeeldingen bovenaan. Ik denk dat je ze uit een achtergrond gehaald hebt in PS. Dit zou je beter moeten doen: gebruik de toverstaf of de tovergum. Vergroot dan je afbeeldiging en gom verder weg wat moet. Dan verklein je terug tot ongeveer 500-600 kb, daarna opslaan voor web gebruiken, hier kan je de kwaliteitsslider gebruiken, meestal kan je die op 60% zetten zonder kwaliteitsverlies maar het scheelt een pak in bestandsgrootte. Ook hier moet je de omgevingskleur instellen, neem de kleur van het vlak waar je ze op plaatst, groen dus.
Nog iets belangrijk. Maak de grootte van je afbeelding in PS, verklein of vergroot niet in je frontpage want dan krijg je vandie rimpelingen, minder scherpte.
De vliegende tekst bovenaan is echt schokkerig, persoonlijk ben ik niet voor dit javascript. Dit verloopt nooit vloeiend. Flash is hier beter voor.

Nog vel succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan