Check mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ziet er opzich wel leuk uit alleen:

website

De tekst is beetje vaag tegen over de achtergrond (niet goed leesbaar bedoel ik) Misschien kan je de tekst iets donkerder maken.

Niet een aparte scroll balk voor de website dit is zeer irritant 1 scroll balk is genoeg. Dus zorg ervoor dat de tekst gewoon door loopt inplaats van te laten scrollen als je me begrijpt.

Verder moet je even naar je menu kijken. Op het moment dat je op home klik (boven aan ga je daar niet naar toe maar) maar dat is hopelijk een kwestie van de website nog niet af zijn.

Forum

Als je onderaan (footer) klikt op Hab Vegas FM dan ga je niet naar de webpagine, aangezien je naar deze pagina daar linkt: http://forum.habvegasfm.nl/www.habvegasfm.nl dus dat moet je even maken.

Je hebt een optie contact opnemen dat krijg je weer dat je naar outlook ofzo gaat, misschien kan je inplaats van dit een mooi contact formulier maken :)

Hoop je hiermee geholpen te hebben. Mocht je nog vragen heb kan je dat altijd doen!
 
Tekst(en) zijn vaag, en soms wel en soms weer niet in het Nederlands, en het bovenstaande menu werkt niet zoals het beoogd is (denk ik) ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan