Check Signal Cable

Status
Niet open voor verdere reacties.

Impracticable

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo,

Ik heb dit probleem al eens een keer eerder gehad, in de herfst kocht ik een nieuw moederbord (P5Q SE Plus). Nadat ik hem erin heb gezet en mijn GTX 260 aan heb gesloten kreeg ik check signal cable fouten met een dvi kabel. Ik sloot mijn oude P5B moederbord weer aan en alles werkte weer. Nu zit ik in de zomer me te vervelen en ik doe het nieuwe moederbord er terug in, omdat hij toch €80 kostte. Nu krijg ik dezelfde fout (Check Signal Cable met DVI), dus ik sloot VGA aan en hij werkt wel maar toch is alles veel minder helder en dat is toch zichtbaar met letters en kleuren. Ik heb met mijn beeldscherm (SyncMaster 206 BW) zitten tweaken en de helderheid kan echt niet hoger dus het ligt aan de VGA. Ik wil dus echt mijn DVI gaan gebruiken met dit moederbord.

Kent iemand hiervoor een oplossing, ik denk persoonlijk dat er een fout zit in mijn P5Q SE Plus PCIe x16 aansluiting maar dat weet ik niet zeker...help?!

Niemand herkent dit probleem? :'(

Nu moet ik weer een ander moederbord erin zetten om met dvi te kunnen computeren :(

Ok, ik deed vanacht mijn beeldscherm uit om te slapen maar toch door te laten downloaden en tot mijn verbazing was mijn beeldscherm nog steeds aan toen ik op het uit knopje drukte en er stond weer check signal cable. Nadat ik net wakker werd heb ik de dvi kabel erin gedaan en hij doet het weer! :) Dit is de meest vage oplossing ooit, blijkbaar switched mijn beeldscherm van vga > dvi als ik hem uit doet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan